ראשי חדשות Lens Guard: מגן עדשה עמיד במיוחד

Lens Guard: מגן עדשה עמיד במיוחד

0
0

אם אתם נוהגים לצלם הרבה בשטח ומוצאים את עצמכם צריכים לשמור היטב על העדשה שלכם מפני פגיעות, מכות לכלוך ועוד, אולי המוצר אותו אנו מביאים בפניכם היום עשוי לעניין אתכם. ה-Lens Guard של חברת Deluxgear מיועד בדיוק למטרה זו והוא אמור להיות פושט וזול.

את חברת Deluxgear המייצרת ציוד היקפי לצילום פגשנו כבר בעבר עם ה-PinPoint – ציין לייזר (בדומה לזה המוכר מרובים ואקדחים) העושה שימוש בלייזר ירוק אשר על פי Deluxgear אמור לסייע למערכת הפוקוס של המצלמה. כעת מציגה החברה מוצר נוסף ופשוט למדי מגן עדשה עשוי גומי קשיח מבחוץ עם ציפוי רך פנימי.

ה-Lens Gourd – מגן גם מפני נוזלים

Lens gourd 1

ה-Lens Guard מגיע ב-7 גדלים שונים וניתן להתאים אותו לחלק הקדמי של העדשה אך גם (אם יש צורך) לחלק האחורי של העדשה לצורך אחסונה באופן בטוח (בעדשות קצרות ניתן ליצור מעין “ביצת הגנה קשיחה”). המוצר עצמו זול מאד וניתן לרכוש אותו בארה”ב תמורת כ-18 דולרים בלבד. ראוי להזכיר כי המגן אינו מתאים לשימוש כאשר נעשה שימוש ב-Hood מה שעשוי בהחלט להגביל את השימוש בו.

ה-Lens Guard – סרטון רשמי

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=H51A75qBiRE[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • PinPoint יסייע לכם לפקס גם בחושך

    האם מצאתם את עצמכם אי פעם מנסים למקד עם העדשה ללא הצלחה בתנאי תאורה גרועים? לחברת Deluxgea…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *