ראשי חדשות הכרזות מוצרים ניקון: עובדים על עדשת 800 מ”מ

ניקון: עובדים על עדשת 800 מ”מ

0
0

חברת ניקון הכריזה הבוקר כי היא מפתחת בימים אלו עדשת 800 מ”מ בעלת צמצם f/5.6. עדשה זו צפויה להיות עדשת הפריים-טלפוטו הארוכה ביותר בליין הנוכחי של חברת ניקון. העדשה תוצג בתערוכת פוטוקינה 2012 שתתקיים בגרמניה בחודש ספטמבר.

חברת ניקון פרסמה (כצפוי) ידיעה קצרה ללא מידע רב המודיעה על כך שמהנדסיה עובדים בימים אלו על עדשה חדשה – הארוכה מסוגה בליין של החברה, אשר צפויה להתמודד באופן ישיר מול עדשת ה-EF 800mm f/5.6L IS USM של קנון מ-2008.

ניקון 800 מ”מ – הארוכה בליין

Nikon 800mm small

העדשה כוללת מייצב מובנה, עמידה לאבק ורטיבות ומיועדת בעיקר לצלמי ספורט, עיתונות וטבע הזקוקים “להגיע” רחוק ככל האפשר עם הציוד האופטי שברשותם (ומסוגלים לעמוד במחיר הצפוי של העדשה – הקנון נמכרת כיום תמורת למעלה מ-13 אלף דולר).

לניקון היסטוריה של ייצור עדשות ארוכות. רק לפני ימים ספורים פרסמנו כאן את “סיפורה של המפלצת” – עדשת הניקון 1200-1700 מ”מ  – עדשת הזום הארוכה ביותר אותה פיתחה וייצרה ניקון לפני כ-20 שנה בכדי להתחרות בקנון. מאז העדשה הארוכה ביותר בליין של ניקון הייתה עדשת ה-AF-S NIKKOR 600mm f/4G ED VR. כעת תצטרף אליה אחות גדולה אשר תוצג כאמור בתערוכת פוטוקינה 2012 בספטמבר וכן באליפות הגולף הפתוחה אשר תתקיים באנגליה בהמשך השנה (בחירה מעניינת של ניקון אשר לא תספיק להציגה באולימפיאדה הקרבה בלונדון).

ניקון D4 ועליה עדשת ה-800 מ”מ העתידית

Nikon 800mm large

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *