ראשי חדשות Levelup: לשחק בפוטושופ

Levelup: לשחק בפוטושופ

0
0

בעידן בו סימולציות ומשחקים מכשירים חיילים להילחם, ממש לא מפתיע לגלות כי חברת אדובי החליטה לפתח משחק הפוטושופ אשר יסייע לכם ללמוד את רזי התוכנה. Levelup הוא הנסיון הראשון של החברה לפתח כלי לימודי/משחקי לאחת מתוכנותיה. אפשר להניח כי אם הניסוי יצליח נראה כלים דומים בעתיד למגוון תוכנות אחרות ואולי גם הרחבה של המשחקיות של הכלי הנוכחי.

את Levelup ניתן להוריד מאתר אדובי בחינם (קישור בסוף הידיעה) וההתקנה מתבצעת מתפריט ה-Extension של תוכנת הפוטושופ (גרסאות 5 ו-6 בלבד נתמכות). המשחק עצמו מבוסס על “משימות” ביצוע מוצלח של משימה מקנה נקודות והתוכנה המקושרת לאתר החברה תדע להוסיף את המשתמש שלכם לטבלת הניקוד הבינלאומית אם תוכיחו יכולות מופלאות במיוחד. בנוסף שילבו בתוסף גם עיטורים המחולקים על ביצוע משימות שונות (ישנן גם שאלות המופיעות מפעם לפעם). הנקודות יכולות להיות מומרות לאופציות השתתפות בתחרויות נושאות פרסים של אדובי.

Adobe LevelUp 3

אם אתם שואלים את עצמכם במה ניתן לזכות בתחרויות, אדובי מציעה מנוי בן שנה ל-Adobe Creative Cloud אשר יספק לכם גישה למגוון רחב של תוכנות אדובי ולכל עדכון חדש אשר מוכרז לתוכנות אלו.

Adobe LevelUp 1

ההשתתפות בתחרות על פי התנאים של חברת אדובי אפשרית רק רק לאזרחי ארה”ב/קנדה (אנו טרם ניסינו לברר האם הדבר מגביל גם את השימוש במשחק עצמו או רק את ההשתתפות בתחרות אחריו).

Adobe LevelUp 2

את התוכנה (שמשקלה כ-16 מגבייט) ניתן להוריד מן הקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *