ראשי חדשות גריפ סאונד חדש: Beachtek DXA-SLR PRO

גריפ סאונד חדש: Beachtek DXA-SLR PRO

2
0

חברת Beachtek העוסקת בפיתוח פתרונות סאונד לוידאו ולוידאו רפלקסי הכריזה לפני קצת יותר מחודש על גריפ סאונד חדש ומתקדם המיועד לצלמים המעוניינים בפיתרון סאונד איכותי אך אינם רוצים לבצע הקלטה נפרדת מן המצלמה.

חברת Beachtek פעילה מאז שנת 1997 וצלמי וידאו זוכרים אולי חלק מהמוצרים הוותיקים של החברה בתחום מצלמות ה-DV. צוות MegaPixel עשה שימוש בגרסה הקודמת של גריפ הסאונד של החברה בעת סיקור תערוכת פוטוקינה 2010 (ראו ביקורת). הדגם החדש מוסיף מספר תכונות חשובות:

  • עיצוב המותאם יותר למצלמות DSLR (הגריפ הישן היה קטן ולא כיסה את כל אורך המצלמה במקרים רבים, החדש ארוך וצר יותר וכולל ציפוי גומי).
  • נוסף מד המציג את “רמות הסאונד” (levels).
  • נוספו מגבילי סאונד (limiters).

ה-Beachtek DXA-SLR PRO – תכונות משופרות

DXA SLR PRO 1

בנוסף קיימות תכונות המשותפות לדגם החדש ולדגם הקודם:

  • pre-amp  מובנה עם יכולת לספק חשמל למיקרופונים המחוברים אליו (יכולת המכונה בשפה המקצועית phantom power). יכולת זאת חשובה במיוחד בכדי לאפשר עבודה עם מגוון רחב של מיקרופונים מקצועיים.
  • שליטה בעוצמת הסאונד של כל אחד משני הערוצים/מיקרופונים.
  • זוג כניסות XLR (כניסות מקצועיות עבור מיקרופונים וציוד סאונד אחר) כולל התקן נעילה המונע מן הכבל להתנתק בטעות.
  • סוללה:  9V (סוללה מלבנית). בדיוק כמו הדגם הקודם ודגמים מקבילים המצויים בשוק של חברות מתחרות. לטעמנו פיתרון רע מאד.  הסוללה מחזיקה כ-3 שעות ללא שימוש בפאנטום ועד 8 שעות אם נעשה שימוש בסוללת ליתיום 9V  (יש כאלו בשוק). אנחנו “שרפנו” מספר סוללות כאלו בזמן השימוש בדגם הקודם והיינו שמחים מאד לראות סוללת ליתיום איון מובנית או ניתנת להחלפה שלא לדבר על אופציה לשימוש בסוללה של אחת מחברות הצילום (בהנחה שקיים דגם המסוגל לספק 9V). אגב ביצ’טק עצמה הודיעה לאחרונה כי היא עומדת לחשוף דגם של סוללת 9V נטענת חזקה במיוחד.

ב-B&H ערכו סרטון המסביר באופן ברור למדי את התכונות של ה-Beachtek DXA-SLR PRO כולל כמה הדגמות המבהירות כמה מן היכולות המרכזיות:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uN90JMctwac[/youtube]

המחיר של הדגם החדש  עומד על כ-450 דולר בארה”ב. (מיובא רשמית בארץ על ידי ארליך – מרכז הצילום בישראל). פרטים נוספים ניתן למצוא באתר חברת Beachtek.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    יוסי

    05/06/2012 ב 12:55 AM

    מתאים ל-5D MARK 3 ?

    השב

    • Avatar

      עידו גנוט

      05/06/2012 ב 12:57 AM

      לא רואה סיבה למה לא – זה משתמש בכניסת המיקרופון.

      השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *