ראשי חדשות Kickstarter CloudPic: מהמצלמה לענן בלחיצת כפתור

CloudPic: מהמצלמה לענן בלחיצת כפתור

6
0

כבר זמן רב שאנו מדברים באתר על 2012 כעל שנת המהפכה האלחוטית בעולם הצילום. אחרי ניקון וסמסונג אשר הציגו מתאמי WIFI זולים ומצלמות משולבות WIFI מגיע כעת מתאם Bluetooth זול אשר על פי מפתחו יאפשר להזרים תמונות כמעט מכל מצלמה אל האייפון או האייפד ומשם לאתרי שיתוף או אחסון ברשת.

ה-CloudPic הוא מתאם קטן בגודל דיסק און קי העושה שימוש בטכנולוגיית ה-Bluetooth בתקן ה-4.0 החדש. הרעיון פשוט – חבר את המתאם לכניסת ה-USB במצלמה והוא יעביר תמונות ישירות ממנה בקצב מהיר (עד 27mb/s) למכשיר הסלולארי התומך בטכנולוגיה וממנו לאתרי שיתוף דוגמת פליקר/פייסבוק/טוויטר/אינסטגרם ואחרים או לשירותי אחסון דוגמת דרופבוקס. CloudPic מבטיח אפשרות להעביר גם קבצי RAW וגם קבצי JPEG (אין מידע לגבי העברת סרטונים בשלב זה).

ה-CloudPic מחובר למצלמה של קנון

CloudPic 1 1

בלוטות’ 4.0 הוא התקן החדש ביותר הכולל שורה של שיפורים ביחס לגרסאות הקודמות. בין שאר הוא כולל תמיכה בהעברה מהירה יותר אך גם בצריכת חשמל נמוכה יותר (לא מעט חברות עובדות בימים אלו על חיישנים מסוגים שונים כגון מדי דופק והתקנים אחרים לחובבי ספורט וחולים אשר יוכלו לשדר במשך פרק זמן ארוך ולהיות מופעלים באמצעות סוללה קטנה). החסרון המרכזי בשלב זה הוא כמות המכשירים הסלולאריים התומכים בתקן החדש (כיום המכשירים המרכזיים התומכיםבתקן החדש הם האייפון 4S והאייפד 3 החדש ובחזית אנדרואיד הגלקסי S3 של סמסונג אם כי בהמשך השנה מכשירים חדשים צפויים להגיע לשוק).

ה-CloudPic – אייפון או אנדרואיד (עם תמיכה בתקן בלוטות’ 4.0) ומשם לרשת

CloudPic 2

ה-CloudPic כמו אינספור פרויקטים אחרים בתחום הצילום בזמן האחרון, מקודם באתר kickstarter וכבר עבר את רף ההכנסות אשר הוקצה לו לשם ביצועו (20 אלף דולר). המחיר בשלב ה-kickstarter עומד על 35 דולרים.

סרטון בו מציג המפתח את המוצר

פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד ה-kickstarter של הפרויקט.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

6 תגובות

  1. Avatar

    אלירן פרץ

    29/05/2012 ב 10:06 AM

    זה מעניין!
    האם יש גם אפשרות לשלוח למחשב רגיל או רק לסמארטפונים ושירותי ענן?

    השב

    • Avatar

      עידו גנוט

      29/05/2012 ב 12:08 PM

      לא פורסם שניתן לשלוח למחשב בשלב זה אם כי תיאורטית אין סיבה שלא.

      השב

  2. Avatar

    ישי

    01/06/2012 ב 9:17 PM

    הפרויקט בוטל

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    01/06/2012 ב 9:30 PM

    מעניין מאד ואף מפתיע – ממה שאנחנו קוראים יש שטוענים שזה בוטל בגלל איזה בעיית חיבוריות ל-BT מקנון – למה הוא לא עלה על זה קודם?!

    השב

  4. Avatar

    משקיע...

    02/06/2012 ב 11:31 PM

    מה יקרה לכל אלו שהשקיעו וציפו לפרייקט?!
    זה אינו הוגן.

    השב

  5. Avatar

    עידו גנוט

    03/06/2012 ב 12:39 AM

    בעיקרון יש מצב שהכסף יוחזר (אני לא אומר זאת מתוך ידיעה רק מהבנה כללית לגבי איך קיקסטרטר עובד). מכיוון שהפרויקט לא הסתיים למרות שגייס לכאורה מספיק מימון ההגיון אומר שהכסף יוחזר. אם הוא היה “קורס” אחרי שלב “ההשקה” אנשים כבר באמת היו בבעיה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *