ראשי חדשות LensBling – כיסוי העדשה שציפית לו?

LensBling – כיסוי העדשה שציפית לו?

1
0

חברת Blackrapid מסיאטל המוכרת לרבים בזכות הרצועות המתקדמות אותן היא מייצרת, הכריזה על מוצר עזר נוסף וחביב לצלמים – כיסוי עדשה אחורי המציג באותיות גדולות וברורות את אורך המוקד של העדשה.

בעיה מוכרת עבור צלמים להם כמות גדולה של עדשות הנישאות בתיק הצילום עם הפנים כלפי מטה הוא לזכור באיזו עדשה מדובר כאשר יש צורך לשלוף אחת בזריזות. עבור מי שלא אוהב להדביק מדבקות על הכיסוי האחורי של העדשה, יצאה חברת Blackrapid עם פיתרון אלגנטי ופשוט (וגם זול למדי) – כיסוי אחורי לעדשה ועליו כיתוב ברור וגדול של אורך המוקד.

עדשת עם ה-LensBling בתיק – קל לראות מה מוציאים

Lensbling 2

הרעיון פשוט ומבורך, אנו היינו לוקחים אותו קדימה ויוצרים כיסוי עדשה אותו ניתן לראות גם בחושך (על בסיס חומר זוהר כלשהו). בשלב זה זמינים רק כיסויים למספר מצומצם יחסית של עדשות של קנון/ניקון (אפשר להניח שבהמשך יתווספו עוד) הינה הרשימה:

קנון: 24mm, 24-70mm, 50mm, 85mm, and 70-200mm.

ניקון: 24mm, 50mm, 85mm, 70-200mm and 105mm.

ה-LensBling – פשוט ונוח

Lensbling 1

המחיר צפוי לעמוד על 8.5 דולר ליחידה. פרטים נוספים באתר חברת Blackrapid.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    שייקה

    06/05/2012 ב 2:46 AM

    גם ככה תמיד שמפרקים במהירות ומחליפים עדשות אז בדרך כלל מעבירים את המכסים הפנימיים מאחד לשני, והחיצוניים גם אם הם מתאימים, ובקיצור מחליפים את המכסים מיליון פעם..
    לגבי הזיהוי?! נו באמת.. הרי כל צלם שקצת פותח את התיק שלו יותר מפעם בחודש מכיר את העדשות שלו, ולא רק לפי המיקום שלהם בתיק אלא פשוט לפי הלנס הוד ולפי הקוטר והמשקל והמראה החיצוני, גם אם אני ייקח בעצימת עיניים עדשה ליד מתוך התיק, במאה אחוז שאני ידע מהי, וגם לא צריך להוציא ואז להסתכל אלא כבר מבחוץ ומלמעלה רואים. ובמיוחד לא הבנתי מה הקטע לעשות ל70-200 מכסה מיוחד?! אני מבין שהם עושים קודם כל לכל העדשות הפופולריות כדוגמת ה24-70 ודומיה, אבל מבחינת הרעיון של השימוש, ל70-200 זה לא שימושי, הרי די ברור שגם מי שלא מכיר את הציוד כפי שרשמתי, הוא לא יתבלבל בין ה24 מ”מ ל70-200… בקיצור, מיותר.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *