ראשי חדשות הכרזות מוצרים ראשוני: הוכרזה סדרת גבי Leaf Credo

ראשוני: הוכרזה סדרת גבי Leaf Credo

0
0

חברת הצילום ליף הכריזה הבוקר על סדרה חדשה של גבים דיגיטליים מתקדמים בשם Leaf .Credo בין השיפורים – מעבד חדש, מסך מגע מתקדם וממשק חדש ומשופר – הרזולוציות בין 40-80 מגה פיקסל בדומה לדור הנוכחי של החברה.

חברת ליף (כיום Mamiya Leaf אם כי החברה עצמה עודנה יושבת בכפר סבא) חשפה כאמור הבוקר ליין גבים דיגיטליים חדש הכולל שורה של תכונות מתקדמות ביניהן:

  • מסך רב מגע (multi-touch) ברזולוציה גבוהה במיוחד (1.15 מליון נקודות).
  • מעבד חדש כפול ליבה המאפשר תפעול מהיר יותר.
  • ממשק משתמש חדש ופשוט יותר מבוסס מגע.
  • חיבוריות מתקדמת: USB 3 ו-Firewire 800 (חיוני להעברת קבצי ה-RAW העצומים שהגבים מפיקים).

החיישנים בשלושת הגבים החדשים נותרו במידה רבה זהים לחיישני ה-CCD של משפחת ה-Aptus-II הקיימת (להוציא את דגם ה-56 מגה פיקסל הנוכחי אשר הומר ל-60 מגה פיקסל מלאים בדור החדש). גדלי החיישנים נעים בין 53 על 40 מ”מ בדגמי ה-60/80 מגה פיקסל ו-43 על 32 מ”מ בדגם ה-40 מגה פיקסל. מבחינת תכונות מספקים הגבים טווח דינאמי מוצהר של 12.5 סטופים, יחס תמונה של 3:4 ומהירות צילום של כ-1.2 תמונות בשנייה (בדגם ה-40 מגה פיקסל. טכנולוגיית ה-CCD מעולם לא הצטיינה בתחום זה כידוע).

ה-80 Leaf Credo מסך מגע ברזולוציה גבוהה

Leaf Credo 1

מבחינת תמחור גרסת ה-40 מגה פיקסל צפויה להימכר תמורת 19.5 אלף דולר, גרסת ה-60 מגה פיקסל תמורת 25 אלף דולר וגרסת ה-80 מגה פיקסל תימכר תמורת כ-30 אלף דולר החל מיוני 2012. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר חברת ליף.

ה-Credo מורכב על מצלמת ממיה 645D

Leaf Credo 2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *