ראשי חדשות Satechi SCH-22 – בכוח הזרוע

Satechi SCH-22 – בכוח הזרוע

0
0

לא רוצים לקחת איתכם חצובה? צריכים להצמיד את המצלמה למשטח ישר? לחברת Satechi מקליפורניה יש פיתרון פשוט וזול – זרוע מפרקית בעלת אחיזת ואקום חזקה הנצמדת למשטחים ומאפשר הצבה של מצלמת רפלקס קטנה או מצלמה קומפקטית וצילום יציב ללא תוספות מיותרות.

ה-Satechi SCH-22 הוא מוצר פשוט להפליא – הוא מורכב מזרוע בעלת שני מפרקים הכוללת חיבור ואקום אשר הינו חזק במיוחד (לטענת החברה) וראש המתחבר לכניסת החצובה ומאפשר לסובב את המצלמה ב-360 מעלות. אף שברור שה-SCH-22 לא באמת מסוגל להחליף חצובה הוא בהחלט יכול להיות שימושי לצילום סטילס ווידאו רפלקסי כאשר קיים משטח ישר בסביבה (חלון, לוח מכוונים של רכב, ארון ובמקרים מסוימים אפילו קיר ישר). Satechi לא מציינת מה המשקל אותו ניתן להעמיס על הזרוע (אפשר להניח שהדבר תלוי במשטח ובהחיבור הואקום אליו), אך מן התמונה המצורפת אנו מניחים כי לכל היותר מסוגל ההתקן לשאת מצלמת רפלקס עם עדשה קטנה.

Satechi SCH 22

היתרון הגדול של ה-Satechi SCH-22 הוא כנראה במחיר – 20 דולר ברשת אמזון.

Satechi SCH 22 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *