ראשי חדשות אדובי פוטושופ CS 6 – שיתוף הגדרות ועוד

אדובי פוטושופ CS 6 – שיתוף הגדרות ועוד

0
0

חברת אדובי הציגה מוקדם יותר השבוע סרטון נוסף (חמישי במספר) בסדרת הסרטונים שלה המספקים הצצה את תוכנת הפוטושופ CS 6 אשר צפויה לצאת לשוק בחודש מאי הקרוב. ההצצה הפעם נוגעת בין השאר לפונקציה חדשה אשר תאפשר לשמור ולשתף הגדרות שונות של התוכנה ובאמצעותה תוכלו בין הייתר לעבור ביתר קלות בין מספר מחשבים המפעילים את התוכנה ואף לייבא הגדרות מגרסת הפוטושופ הישנה.

עוד שבוע וחברת אדובי משחררת עוד סרטון בו אנו זוכים להצצה קצרה אל תוכנת ה-CS6 הקרבה ובאה. הפעם בסרטון שיתוף ושמירה של הגדרות משתמש ותיקונים שונים בהתבסס על פידבק משתמשים.

אדובי CS6 הצצה חמישית

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9wx8P-GQxOw[/youtube]

אז מה חדש בסרטון הפעם:

  • אפשרות לשמור ולייצא הגדרות משתמש מסוגים רבים ושונים.
  • אפשרות לייבא באופן אוטומטי הגדרות מתוכנות פוטושופ ישנות.
  • אפשרות לשכפל שכבות בלחיצת כפתור ולהתאים להן צבעים.
  • אדובי מחזירה אפשרויות ישנות כגון contact sheet ו-PDF presentation.
  • שיפורים בתחום המברשות והוספת תמיכה בסוגי קבצים חדשים.

בשורה התחתונה באדובי יודעים לספר כי מתכנתי החברה הספיקו עד כה לטפל בפי 2 בקשות משתמשים מאשר בוצעו עבור פוטושופ CS5 ולכן צפו כי מלבד השיפורים הגדולים נראה הרבה מאד שיפורים קטנים אך משמעותיים בתוכנה החדשה אשר אמורים להקל על חייהם של המשתמשים. אם גם לכם יש הצעות לתיקונים בתוכנת הפוטושופ או שינויים אתם מוזמנים לפנות לחברה בקישור הבא ולהציע.

למעוניינים הינה הסיקור שלנו אודות ההצצות הקודמות של אדובי אל ה-CS 6:


עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *