ראשי חדשות CineSquid: התמנון שיחזיק לכם את המצלמה

CineSquid: התמנון שיחזיק לכם את המצלמה

0
0

חברת Cinetics הזכורה וודאי לחלק מן הקוראים מה-CineSkates – “הגלגליות” המתחברות לחצובת הגורילה-פוד ומאפשרות צילום בתנועה חלקה, יצאה עם מוצר המשך חדש – CineSquid – זרועות יניקה המאפשרות חיבור חזק במיוחד של המצלמה כמעט לכל משטח.

בחודש אוגוסט 2011 סיקרנו לראשונה את חברת Cinetics אותה הקים Justin Jensen, מהנדס ב-MIT, לו היה רעיון ליצור אמצעי זול ונוח אשר יאפשר להפוך כל סרטון וידאו פשוט לעשיר ומקצועי יותר באמצעות חיבור המצלמה על חצובה גמישה והצמדת גלגלים מיוחדים לחצובה אשר יאפשרו לה תנועה חלקה. כעת מגיע השלב המתבקש הבא – שילוב זרועות יניקה בקצות רגליה של החצובה אשר מאפשרות למצלמה להיאחז בכל משטח חלק – חלון, דלת של כלי רכב או אפילו מטוס.

ה-CineSquid מוצמד לחלון

CineSquid 1

הדבר שללא ספק צפוי להטריד במיחד כאשר מדובר בתמיכה בציוד צילום יקר ושביר (בוודאי אם הוא מחובר לכלי הנע במהירות גבוהה) הוא עד כמה חזק מהודקות זרועות היניקה. כולנו מכירים בוודאי את הזרועות הזולות המשמשות לאחזקת דיבוריות לרכב (ונוטות ליפול עם כל מהמורה בכביש ולעיתים סתם כך תוך כדי נסיעה). Cinetics לא יכולים להרשות לעצמם לקחת סיכונים כאלו עם ציוד צילום יקר ולפיכך זרועות היניקה המשמשות ב-CineSquid הן בעלות עוצמה גבוהה בהרבה ולמעשה שואבות אויר החוצה בעת סגירתן. החברה אף מצהירה כי ה-CineSquid מסוגל להחזיק ציוד על צידו של מטוס הטס במהירות של עד 320 קמ”ש.

זרועות היניקה של ה-CineSquid – שימו לב למנגנון הנעילה והפתיחה

CineSquid 2

סרטון המציג את ה-CineSquid

[vimeo]https://vimeo.com/37177985[/vimeo]

לא מדובר כמובן במערכת הראשונה המשתמשת בזרועות יניקה בכדי להחזיק ציוד צילום, אך המערכת של Cinetics גמישה יותר הודות לשימוש בחצובת הגורילה-פוד וגם זולה באופן יחסי. מחירה עומד על 235 דולרים (כולל החצובה וראש) או 120 דולר לזרועות היניקה בלבד. פרטים נוספים באתר Cinetics.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *