ראשי חדשות Trawly – ממציאים מחדש את הגלגל

Trawly – ממציאים מחדש את הגלגל

0
0

החברה הקנדית Cinevate פיתחה מוצר ייחודי בשם Trawly המשלב יכולות ממגוון מוצרים שונים להתקן דמוי Dollly בעל שלושה גלגלים המסוגל לשנות צורה ולסייע לצלם וידאו רפלקסי במגוון עצום של מצבים. הצצה ראשונה.

השוק עמוס לעייפה במכתופים, מסילות, והתקנים שונים ומשונים על גלגלים ובלעדיהם אשר נועדו לסייע לצלמי וידאו וצלמי וידאו רפלקסי לצלם קטעי וידאו מזוויות רבות ומגוונות. בחודשים האחרונים סיקרנו עשרות מוצרים שונים בתחום, בין הבולטים בתקופה האחרונה היו ה-CineSkates אותם פיתח המהנדס Justin Jensen, ה-Pico Flex Table Dolly הזעיר וה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל. מה עושה עם ה-Trawly שכל ייתר ההתקנים לא עושים? התשובה תמונה בוורסטיליות שלו – או במילים אחרות הוא מנסה לעשות כמעט הכל בהתקן לא גדול אחד.

ה-Trawly בתנוחת “הסרטן”

Trawly 1

ה-Trawly הוא גם dolly (התקן בעל גלגלים עליו נעה המצלמה), גם מסוגל לנוע סביב ציר אחד או סמוך לרצפה ולא פחות מפתיע גם מכתוף זעיר בעל זוג ידיות.

ה-Trawly בפוזת ה-Roundy-Round

 

Trawly 2

בסרטון הבא מדגימה חברת Cinevate כמה מיכולותיו של ה-Trawly

[vimeo]https://vimeo.com/36854911[/vimeo]

גם למכתוף הוא יודע להפוך

Trawly 3רגלי X – ה-Trawly

Trawly 4

בגרסת ה-Lomo

Trawly 5

ה-Trawly צפוי להיות זמין לרכישה בארה”ב בחודש מרץ ומחירו יעמוד על בהשקה על פי החברה על כ-450 דולרים (המחיר הרשמי יהיה כפי הנראה גבוהה בכ-120 דולר). פרטים נוספים באתר חברת Cinevate.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *