ראשי חדשות הכרזות מוצרים CES 2012: פוג’יפילם X100 שחורה במהדורה מוגבלת

CES 2012: פוג’יפילם X100 שחורה במהדורה מוגבלת

0
0

במסגרת תערוכת CES 2012 הנערכת בימים אלו הכריזה חברת פוג’יפילם לא רק על ה-FINEPIX X-PRO1 אלא גם על מהדורה מוגבלת ושחורה של ה-X100 אשר תגיע במארז מיוחד עם תיק נשיאה מעור. פוג’י הולכת כאן בדרכה של חברת לייקה במטרה ליצור מותג פרימיום איכותי ויוקרתי לנישה מצומצמת (גם אם במחיר מעט יותר נמוך מהמותג הגרמני).

בפוג’יפילם ראו את ההצלחה הגדולה של לייקה בשנים האחרונות במיתוג מוצרי פרימיום לצילום עליו מוכנים לשלם רוכשים שונים ואספנים כמעט כל סכום, והחליטו ללכת בדרך דומה. ה-X100 במהדורה מיוחדת היא כנראה סנונית ראשונה ולא נופתע אם נראה בעתיד גם את ה-X-PRO1 בגרסה דומה.

חברת פוג’יפילם מתכננת להוציאה מהדורה מוגבלת גדולה יחסית – 10,000 יחידות (הרבה מעבר למספרים המקובלים במהדורות מוגבלות של לייקה או חברות נוספות כמו פנטקס או הסלבד אשר יצאו עם מוצרים מיוחדים במהדורות מוגבלות בנות כמה מאות יחידות בלבד). מצד שני העלות איננה מטורפת למוצר במהדורה מוגבלת – 1700 דולר (ממש כמו העלות של ה-X-PRO1 החדשה ללא עדשות). שווה את המחיר? אתם תשפטו.

תמונה רשמית של המארז של ה-X100 השחורה

X100 black 3

בנוסף אנו מביאים לכם טעימה קטנה מהסיקור המוכנן והבלעדי שלנו של תחום הצילום בתערוכת CES 2012 – עם ה-X100 השחורה בביתן של חברת פוג’יפילם.

מהדורה מוגבלת עם מספר (צילום: יוסף גוטליב, MegaPixel)

X100 black 1

X100 שחורה – תמונת תקריב (צילום: יוסף גוטליב, MegaPixel)

X100 black 2

ריכזנו עבורכם את כל הידיעות הנוגעות להכרזות מתערוכת CES 2012.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *