ראשי חדשות הכרזות מוצרים סוני משחררת קומפקטית מתקדמת ועמידה למים

סוני משחררת קומפקטית מתקדמת ועמידה למים

0
0

חברת סוני הודיעה אתמול על השקתם של שני דגמי מצלמות חדשים: Cyber-shot DSC-H55 – מצלמת אולטרה זום בסיסית ו- Cyber-shot DSC-TX5 – מצלמה קומפקטית קלה, דקה ועמידה למים.

ה-Cyber-shot DSC-H55 היא מצלמת אולטרה זום בסיסית ומהווה גרסה מופחתת יכולות של מצלמת האולטרה זום המתקדמת של סוני – Cyber-shot DSC-HX5 – אך ללא חיישן ה-CMOS ומערכת ה-GPS. ה-Cyber-shot DSC-H55 כוללת עדשת סוני G בעלת זום 10X (טווח אקוויוולנטי ב-35 מ”מ ל-25 עד 250 מ”מ), חיישן CCD בן 14.1 מגה פיקסל, מסך 3 אינצ’ ברזולוציה סטנדרטית (230 אלף פיקסלים) ויכולת צילום וידאו ברזולוציה גבוהה (1280 על 1024).

גלריית תמונות של ה-Cyber-shot DSC-H55

[mega_gallery]

יהדגם המעניין יותר מבין שתי המצלמות שהוכרזו על ידי סוני הוא ללא ספק ה-Cyber-shot DSC-TX5. מצלמה זו הוא המצלמה הקומפקטית הראשונה של החברה העמידה למים והיא צפויה להתחרות במספר גדל והולך של מצלמות בעלות עמידות למים (וזעזועים) של מגוון יצרניות. ה-Cyber-shot DSC-TX5 מכילה, לראשונה בדגם עמיד למים, חיישן CMOS בעל הארה אחורית (back-illuminate) אשר אמור להגביר את רגישותו לאור וכן מסך מגע בן 3 אינצ’ (אם כי ברזולוציה סטנדרטית בלבד של 230 אלף פיקסלים – בשונה ממספר מצלמות קומפקטיות אחרות של החברה בעלות מסכים ברזולוציה גבוהה). גם חיישן ה-CMOS המתקדם וגם מסך המגע מהווים תקדים במצלמות קומפקטיות עמידות למים.

גלריית תמונות של ה-Cyber-shot DSC-TX5

[mega_gallery]

ה-TX5 צפויה להתחיל להימכר החל מחודש אפריל תמורת 350 דולרים (בארה”ב). ה-H55 תתחיל להימכר אף היא בחודש אפריל תמורת 250 דולרים (בארה”ב).

את המפרט המלא של ה-Cyber-shot DSC-H55 כמו גם זה של ה-Cyber-shot DSC-TX5 ניתן למצוא במערכת המפרטים של MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *