ראשי חדשות לשלוט ב-Lightroom עם Midi

לשלוט ב-Lightroom עם Midi

0
0

תוכנות עיבוד תמונה דוגמת פוטושופ ולייטרום עושות שימוש רב בסליידרים – צירי הזזה פשוטים לשליטה בתכונות כגון קונטרסט, בהירות, פילטרים שונים ועוד. כפי שעורכי מוזיקה למדו לפני שנים רבות התקנים פיזיים נוחים במיוחד לשליטה בתכונות בעלות שני קטבים בין אם מדובר בסליידר או בכפתור סיבובי. כעת יצר מפתח תוכנה תוסף חינמי אשר מאפשר להשתמש באותה חומרה בה משתמשים מוזיקאים בכדי לשלוט בתוכנת הלייטרום.

Midi מוכר למוזיקאים רבים ועורכי סאונד כהתקן המסייע לערוך סאונד בצורה מהירה ונוחה על ידי שליטה במאפיינים השונים של הסאונד. למפתח של תוסף ה-Knobroom היה ברור כי השימוש בהתקני Midi יכול להיות יעיל במיוחד לצלמים העושים שימוש בתוכנת ה-Lightroom.

ה-Knobroom מתאימה לשימוש עם ה-Adobe Photoshop Lightroom 3 ומעלה ונמצאת בשלב זה בגרסת אלפא. בשלב זה נבדק התקן Midi יחיד מסוג Novation Nocturn controller אך לטענת המפתח כל התקן דומה אמור לפעול.

בסרטון הבא ניתן לראות הדגמה (ה-Midi במקרה זה שונה):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IocWB5C2bsY[/youtube]

הדגמה נוספת (ללא סאונד – עם Midi נוסף):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=83FrU17z2to[/youtube]

ניתן להוריד את הפלאג מן הקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *