ראשי חדשות קנון: אבות טיפוס חדשים לעדשות עבור ה-C300

קנון: אבות טיפוס חדשים לעדשות עבור ה-C300

1
0

במסיבת עיתונאים שנערכה בגרמניה הציגה חברת קנון 4 אבות טיפוס חדשים של עדשות עתידיות עבור מצלמת ה-C300.

כזכור, ביחד עם ה-C300, מצלמת הוידאו החדשה של קנון התומכת בעדשות EF, השיקה החברה גם 3 עדשות פריים ו-2 עדשות זום. החברה מסרה בעת ההכרזה כי היא עובדת על מספר עדשות נוספות אך לא מסרה פרטים. באירוע שהתקיים בברלין ביומיים האחרונים חשפה קנון אבות טיפוס של חלק מן העדשות העתידיות עליהן היא עובדת. נציג האתר dslrnewsshooter אשר לקח חלק במסיבת העיתונאים פרסם תמונות ומספר פיסות מידע אודות המוצרים העתידיים שנחשפו.

אבטיפוס של עדשת הזום הרחבה (קרדיט: Dan Chung)

C300 prototype lenses 1

קנון לא מסרה בשלב זה פרטים מדוייקים אך מן התצוגה (כולה מאחורי זכוכית) ניתן לראות כי מדובר בשתי עדשות זום (האחת זום רחב והשני זום טלפוטו) – שתיהן קטנות משמעותית משתי עדשות הזום הענקיות של החברה שהוכרזו עם ה-C300 (ה-14.5-60 מ”מ וה-30-300 מ”מ) והן צפויות להיות ככל הנראה גם זולות יותר.

אבטיפוס של עדשת הזום טלפוטו (קרדיט: Dan Chung)

C300 prototype lenses 2

 

שתי העדשות הנוספות אשר הוצגו היו אבות טיפוס של עדשות פריים חדשות – גם כאן לא ניתנו אורכי מוקד אבל הערכה מדברת על עדשות רחבות מאד – 14 או 18 מ”מ.

אבות טיפוס של שתי עדשות הפריים הרחבות (קרדיט: Dan Chung)

C300 prototype lenses 3

כמו בעת השקת ה-C300 גם הפעם הוצג אב הטיפוס של מצלמת ה-4K – נראה כי מדובר באותו אב-טיפוס המורכב מגוף חיצוני המזכיר מאד את ה-1D X. שום פרטים נוספים לא ניתנו על המצלמה וקנון איננה מוכנה להתחייב על תאריך השקה כלשהו.

אבטיפוס של מצלמת ה-4K העתידית של קנון (קרדיט: Dan Chung)

Canon 4K prototype

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    צבי דגן

    26/11/2011 ב 10:40 AM

    מכובד מאוד.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *