ראשי חדשות חוגת עדשות מסתובבת לאייפון

חוגת עדשות מסתובבת לאייפון

0
0

זוכרים את הערכה אשר הציעה עדשות מתחלפות עבור האייפון? בכדי להשתמש בה היה עליכם להדביק לגב המכשיר מגנט אליו התחברו העדשות. כעת מגיע השדרוג (המתבקש?) הבא לקונספט: מארז אלומיניום מסיבי הכולל חוגה מסתובבת ועליה שלוש עדשות.

עדשות מתחלפות למכשיר סלולארי עשוי להישמע כגימיק יותר מכל דבר אחר, אבל מי ששקל להתנסות בכך בעבר וויתר בגלל הצורך להדביק תוספות לגב המכשיר, אולי יהיה מוכן לשקול זאת שוב עם הכרזתו של מארז חדש המשמש מצד אחד כמגן מתכת לאייפון, ומצד שני כולל את שלושת העדשות הנוספות מורכבות על חוגה מסתובבת.

קרוסלת העדשות לאייפון

iPhone Lens Dial 3

העדשות בדומה לגרסה הקודמת כוללות: עדשת עין-דג (הגדלה 0.33X), עדשה רחבה (הגדלה 0.7X) ועדשת טלפוטו (הגדלה 1.5X). המארז עצמו כולל שתי הברגות לחצובה (מאפשר צילום אופקי או אנכי עם חצובה) והוא מתאים לאייפון 4 ו-4S בלבד.

דוגמאות לצילום עם כל אחת מן העדשות

iPhone Lens Dial 2

אם המראה המוזר והסרבול המובנה לא מטרידים אתכם, המחיר כנראה יגרום לכם לחשוב פעמיים – לא פחות מ-250 דולר (למכירה ב-photojojo).

המארז עצמו – ניתן להרכיב חצובה משני כיוונים

iPhone Lens Dial 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *