ראשי חדשות Okii MC1 – שלט וידאו רפלקסי מתקדם לקנון

Okii MC1 – שלט וידאו רפלקסי מתקדם לקנון

0
0

חברת Okii מצפון קרוליינה פיתחה שלט USB מתקדם עבור מצלמות רפלקס של חברת קנון המאפשר ביצוע מגוון רחב של פעולות הקשורות לצילום וידאו אשר חייבו עד כה שימוש במצלמה עצמה או במחשב.

בחברת Okii האמריקנית נתקלנו לראשונה בראשית השנה כאשר זו הציגה מערכת Follow Focus המאפשרת שליטה בעדשה עבור מצלמות קנון באמצעות מתאם USB המחובר למצלמה. לאחרונה חשפה החברה מוצר USB נוסף עבור מצלמות קנון במיועד לצלמי וידאו רפלקסי, והפעם שלט רחוק חוטי המתחבר לכניסת ה-USB של המצלמה ומאפשר ביצוע מגוון פעולות שימושיות בניהן:

  • הפעל/הפסק הקלטת וידאו.
  • זום דיגיטלי.
  • שינוי הגדרות שונות במצלמה.
  • אפשרות להקלטה אוטומטית של סרטונים שאורכם ארוך מ-11 דקות (או 4GB).

האפשרות האחרונה עשויה לעניין משתמשים רבים אשר נתקלו במצב בו ההקלטה נפסקת באמצע צילום סרטון ארוך. במקום זאת השלט אמור להיות מסוגל להתחיל הקלטה חדשה באופן אוטומטי – תכונה שימושית למדי למי שמצלם סרטונים ארוכים.

השלט החדש של Okii לצד קנון 7D

Okii MC1 Professional USB Controller 7d

עוד יכולות של השלט החדש נוגעות לאפשרות השימוש בו ממרחק רב יחסית באמצעות כבל USB מאריך (אפילו באמצעות non-powered USB extension cables). כך למשל ניתן להרכיבו על מנוף או זרוע ארוכה ולאפשר הפעלה נוחה של המצלמה (עשוי להיות מתאים במיוחד בשילוב עם מוניטור חיצוני).

השלט החדש מאפשר צילום ממרחק באמצעות אביזרים שונים

Okii MC1 Professional USB Controller boom

לאחרונה הועלה לרשת סרטון קצר המדגים כמה מיכולותיו של ה-Okii MC1 USB Controller. אם תצליחו להתעלם מטון הדיבור המונוטוני של הקריין תוכלו לראות את השלט החדש בפעולה (כותב המאמר גם ערך בדיקה קצרה שלו ופרסם את ממצאיו בקישור הבא).

[vimeo]https://vimeo.com/32422490[/vimeo]

השלט החדש מתאים למגוון דגמי קנון בניהם: Canon EOS 1D Mark IV, 5D Mark II, 7D, 60D, 600D, 550D, 500D. מחירו עומד על כ-230 דולרים ופרטים נוספים אודותיו ניתן למצוא באתר חברת OKII.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *