ראשי חדשות Varavon Pro Finder – וידאו רפלקסי מכל זווית

Varavon Pro Finder – וידאו רפלקסי מכל זווית

3
0

יש בשוק לא מעט עיניות וידאו למצלמות רפלקסיות אשר נועדו להגדיל את המסך ולהפוך את עבודת צילום הוידאו לנוחה יותר. חברת Varavon מדרום קוריאה הציגה בראשית השנה מוצר שלא זכה עד כה לחשיפה רבה אבל מציע מספר יתרונות בולטים על יתר המוצרים בקטגוריה בניהם יכולת הגדלה, צפייה מזווית נמוכות ומגן שמש מובנה.

משמעותו של המונח Varavon בקוריאנית הוא “להתבונן” ולכן לא מפתיע לגלות שהחברה הצעירה מפתחת מוצרים אשר צלמים מתבוננים דרכם. ה-Varavon – Pro Finder היא עינית-מסך אשר נחשפה בראשית השנה ומאפשרת לצלמי וידאו רפלקסי אפשרות צפייה נוחה יותר בעת צילום סרטונים.

ה-Varavon Pro Finder על Canon 5D MKII

Varavon Pro Finder

ל-Varavon – Pro Finder מספר חלקים – בתחתית המצלמה מותאמת פלטה מיוחדת אליה מתחברת העינית והיא מאפשרת שליפה מהירה שלה בעת הצורך (לפלטה גם חיבור לחצובה). העינית עצמה מורכבת מאלמנט אופטי מגדיל (3X), גוף ובו מתאם המתחבר לפלטה ופינות פלסטיק היכולות לשמש כמגן שמש למסך. החלק המעניין ביותר אולי ביחידה הוא מערך מראות המאפשר לצלם לפתוח את היחידה ולהתבונן במסך מלמעלה בכדי לצלם וידאו מזווית נמוכה במיוחד.

הדגמה של ה-Varavon – Pro Finder בתערוכת CES 2011

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8JsXBmiKTrQ[/youtube]

היחידה שוקלת כ-300 גרם (כולל האלמנט המגדיל) והיא מגיעה במגוון גרסאות עבור דגמי מצלמות שונים בניהן – Canon 5D Mark II, Canon 7D, Canon 550D, Nikon D3100 ו-Nikon D7000. ה-Varavon – Pro Finder אינו זול במיוחד ומחירו עומד על קרוב ל-400 דולר אך הוא מציע פיתרון מקורי לאלו הזקוקים לו. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה.

סקירת מוצר קצרה של האתר cheesycam על ה-Pro Finder

[vimeo]https://vimeo.com/16328553[/vimeo]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

3 תגובות

  1. Avatar

    Giora

    15/11/2011 ב 10:49 AM

    לגבי ה-D800 נראה לי שהם כבר פיספסו את קריסמס ולכן אין להם מה למהר, אלא אם הם התארגנו במקביל לייצור גם בארה”ב ולפחות שם אולי יוכלו להכריז ומיד לספק? קשה להניח. לגבי הגאדג’ט הזה – לצלמים “מאסיביים” האיכות או ליתר דיוק האמינות (איכות x אורך זמן) זה דבר קריטי. במיוחד אם אתה מתרגל לזה ואח”כ מתאכזב אז הלך עליהם.

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    15/11/2011 ב 11:10 AM

    אין מצב של הכרזה ואספקה מידית – בטח ובטח לא בניקון – אני לא יודע בכל מקרה כמה ה-D800 היא יותר מידי רלוונטית “לחגים” זאת מצלמה מקצועית ויקרה אחרי הכל (מצד שני יש כנראה אנשים מספיק עשירים שקונים אותה סתם כמתנה לבני משפחתם חובבבי הצילום…).

    השב

  3. Avatar

    Giora

    15/11/2011 ב 12:45 PM

    צודק. העיקר שיוציאו כבר את החתול הזה מהשק…

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *