ראשי חדשות Belkin LiveAction שלט רחוק למצלמה של האייפון 4

Belkin LiveAction שלט רחוק למצלמה של האייפון 4

0
0

בעידן בו מרבית התמונות בעולם כבר מזמן מצולמות על ידי מצלמות סלולאריות לא מפתיע שאנו מתחילים לראות יותר ויותר עזרים הקשורים לצילום גם לטלפונים סלולאריים. היום מתפרסם כי חברת Belkin עומדת להכריז כפי הנראה בקרוב על התקן חדש אשר ישמש כשלט פיזי למצלמת האייפון.

תמונה ראשונה של השלט המכונה Belkin LiveAction פורסמה על ידי ארגון התקינה האמריקני, ה-FCC באתר Engadget.

המוצר נראה פשוט למדי והוא כולל משדר Bluetooth מובנה המשדר לאייפון ובצירוף תוכנה מתאימה מאפשר בלחיצת כפתור לצלם תמונות סטילס מן המצלמה של המכשיר או באמצעות כפתור נפרד להתחיל ולצלם וידאו. המכשיר כולל גם מעמד זעיר לאייפון (ניתן להפרדה מן השלט כמובן) המאפשר להעמיד את האייפון על שולחן או מקום ישר אחר לשם הצילום.

בשלב זה אין כמובן מחיר או זמינות אבל אפשר לשער שאלו צפויים בקרוב וה-Belkin LiveAction יצטרף לשלל עזרים אחרים לצילום סלולארי דוגמת העדשות המתחלפות לאייפון עליהן דיווחנו כאן לא מזמן.

Belkin Iphone 4 remote

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *