ראשי חדשות שוק בשוק: קוויקסופט סוגרת, אדובי מקימה נציגות רשמית

שוק בשוק: קוויקסופט סוגרת, אדובי מקימה נציגות רשמית

3
0

בשבוע האחרון התרחשה דראמה זוטא בשוק התוכנה המקומי כאשר חברת קוויקסופט – היבואנית הרשמית של מוצרי אדובי לישראל, הודיעה בצעד מפתיע כי היא סוגרת את שעריה לאחר יותר מ-20 שנות פעילות. הנימוק: חברת ADOBE החליטה לשנות את אופן הייצוג שלה בישראל, לדברי יו”ר קוויקסופט “דבר שנעשה באופן שאינו הולם את יחסי האמון שהיו בין שתי החברות במשך השנים”.

בישראל, בניגוד למדינות אחרות, פועלות מעט מאד נציגויות רשמיות של חברות הקשורות לתחום הצילום. במקום זאת, ומפאת גודלו הזעום של השוק, ממנות בדרך כלל החברות יבואן רשמי (לעיתים יותר מאחד) אשר מתפקידו לקדם ולעיתים גם לשווק בעצמו את מוצרי החברה בארץ.

Quicksoft – כבר לא המפיצה הרשמית… (אילוסטרציה)

quicksoft cry

במשך לא מעט שנים הייתה חברת קוויקסופט היבואנית הרשמית של חברת אדובי בישראל. בראשית 2011 החליטה חברת אדובי על מינוי נציג רשמי מטעמה בישראל. מנקודה זו פחות או יותר כבר לא נראה כנראה הסכמה בין הגרסאות של חברת אדובי לאלו של חברת קוויקסופט על שאירע.

יו”ר חברת קוויקסופט איש העסקים ראובן אגסי (אביו של שי אגסי המוכר לרבים ממיזם המכונית החשמלית “בטר פלייס”) טען במספר ראיונות אשר התפרסמו בעיתונות בשבוע החולף כי משעה שמונה נציג מטעם חברת אדובי בישראל החל הלה בהתערבות בעסקי קוויקסופט וחילוקי הדעות בינו לבין הנהלת קוויקסופט גדלו מיום ליום. לבסוף נחשפו לטענת אגסי כוונותיה האמיתיות של אדובי ואלו היו למנות מפיץ רשמי חדש לחברה בישראל במקומה של חברת קוויקסופט וזאת כאמור לטענתו בניגוד להבטחות מפורשות שקיבל ממנהלי חברת אדובי באירופה.

בהיעדר גורם לעבוד מולו החליט אגסי לסגור לאלתר את חברת קוויקסופט ולפטר את עובדיה והוא פרסם מכתב רשמי בנושא באתר החברה. נציגי MegaPixel עשו במהלך היום ניסיונות לקבל את תגובתם של נציגי אדובי בישראל אך ללא הואיל. אנו נמשיך ונעקוב אחר הפרשה ונדווח במידה ויתקבלו פרטים נוספים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

3 תגובות

  1. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    22/02/2013 ב 3:55 PM

    לפני מס שנים קניתי תוכנת רשמית של פוטושופ מקויקסופ שמשרדם היה ברעענה
    כיום ברצוני לשדרג לcs6 , למי עלי לפנות כדי להינות מהשגרוד לתוכנה זו.
    יהודה
    052-2478888
    hashai.art@gmail.com

    השב

  2. Avatar

    עדי רביד

    22/02/2013 ב 7:38 PM

    לכל אחד מהמשווקים של Adobe בקרבת מקום מגוריך או למשווק בעל חנות מקוונת כמו למשל SoftSale.

    השב

  3. Avatar

    עדי רביד

    22/02/2013 ב 7:40 PM

    את הרשימה המלאה תוכל למצוא בכתובת:
    https://www.adobe.com/il_he/purchase.html

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *