ראשי חדשות בפיתוח: מסך חיצוני מפרקי למצלמות

בפיתוח: מסך חיצוני מפרקי למצלמות

0
0

לפני מספר ימים פרסמנו כאן ידיעה אודות מוניטור ברזולוציה גבוהה לצילום וידאו רפלקסי. היום אנו מביאים התקן מעט שונה הנמצא בימים אלו בפיתוח. ההתקן הינו מסך חיצוני גדול “המתלבש” על המצלמה והינו בעל זרוע מפרקית.

אב הטיפוס של המסך – אותו ניתן לראות בסרטון הקצר אותו אנו מביאים היום הוא בגודל של 5.6 אינצ’ (גדול משמעותית ממסכי ה-3 אינצ’ הקיימים כיום בכל המצלמות המקצועיות והמקצועיות למחצה). ההתקן מתחבר למצלמה באמצעות חיבור HDMI, הוא כולל רמקול מובנה עבור סאונד והוא מופעל באמצעות סוללת ליתיום מסוג LP-E6 (או כפי הנראה מספר סוללות AA עם גריפ מיוחד). אין בשלב זה פרטים בנוגע לרזולוציה (או למחיר/זמינות).

עבור צלמי וידאו רפלקסי המעוניינים בתמונה ברורה/גדולה יותר ישנם כיום שני פתרונות מרכזיים – עיניות חיצוניות (כמו זו של חברת Zacuto לדוגמא) ומסכים חיצוניים. לא לגמרי ברור מה היתרונות של האמצעי הנ”ל על פני מוניטורים קיימים פרט אולי לעובדה שהוא מפרקי וצמוד למצלמה ללא צורך בחיבורים מורכבים. מצד שני אפשר דווקא שהתמחור יהיה היתרון המרכזי שלו (זאת נדע רק כשיגיע לשוק).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zIL5t4QWtfI[/youtube]

פרטים אודות ההתקן פורסמו בשלב זה אך ורק באתר cheesycam (העוסק בוידאו ובוידאו רפלקסי).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *