ראשי חדשות Kickstarter The Nice Clip או איפה השארתי את מכסה העדשה שלי?

The Nice Clip או איפה השארתי את מכסה העדשה שלי?

0
0

איבוד מכסי עדשה הפך כנראה לאחת הבעיות המטרידות ביותר צלמים בשנים האחרונות, אחרת קשה להסביר כיצד פתרונות כה רבים מוצעים בתקופה האחרונה על ידי גורמים שונים. היום אנו מביאים את מה שנראה כאחד הזולים והפשוטים ביותר שבהם המכונה ” The Nice Clip”.

Mark Stevenson הציע לנו לחבר את מכסה העדשה לרצועת המצלמה. המעצבים Rhie Hyi Joong ו-Lee Sang Hwa הציעו לנו לשלב את מכסה העדשה על ה-Hood של המצלמה אשר ייפתח כמו פרח. אפילו ניקון, שעדיין לא הציעה שום דבר קונקרטי, רשמה פטנט בתחום. אז בשביל מה צריך עוד פתרונות? כנראה כי רובנו עוד לא מוצאים מה לעשות עם מכסה העדשה בזמן הצילום.

Zeke Kamm הוא צלם ויוצר אשר מצא פיתרון זול ופשוט במיוחד – קליפס חזק במיוחד (בעל דבק של חברת M3) אותו ניתן להדביק על מכסה העדשה ולהצמידו למכנסיים, לתיק או לכל פיסת בד אחרת. בלי כל קשר, הקליפס מאפשר גם אחיזה בעד ארבעה כבלים (למשל כבלים למחשב נייד).

הפיתוח של Zeke Kamm – טוב גם לכבלים וגם למכסי עדשה

The Nice Clip 1

כמו רבים לפניו בחר Kamm להציג את הרעיון שלו באתר kickstarter (אשר הופך בתקופה האחרונה לכר פורה במיוחד לרעיונות מקוריים לציוד עזר ייחודי לצלמים). Kamm ביקש כ-4000 דולר ונכון לזמן כתיבת שורות אלו גייס קצת יותר מ-1000 (אך נותר לו כחודש ימים).

סרטון המציג את הפרויקט של Zeke Kamm:

[quicktime]https://s3.amazonaws.com/ksr/projects/46784/video-56449-h264_high.mp4[/quicktime]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *