ראשי חדשות Sony NEX-5N צוללת למעמקים עם Nauticam

Sony NEX-5N צוללת למעמקים עם Nauticam

0
0

ה-NEX-5N של סוני זוכה לתשבחות רבות ברשת ולמרות בעיית הקליקים בעת צילום וידאו (אשר נפתרה כפי הנראה זה מכבר) היא ככל הנראה בדרכה להפוך פופולארית לא פחות מקודמתה. חברת Nauticam ראתה את הפוטנציאל מבעוד מועד והשיקה לאחרונה מארז תת מימי המיועד למצלמה החדשה.

Nauticam NA NEX5N 5

ה-Nauticam NA-NEX5N הוא המארז התת מימי החדש של חברת Nauticam עבור ה-Sony NEX-5N. בשונה ממארזים תת מימיים אחרים של החברה, המארז הנוכחי הוא למעשה שדרוג של המארז הוותיק יותר של החברה עבור ה-NEX-5 (המוכנה, כמה לא מפתיע – NA-NEX5) והחברה אף מאפשרת שדרוג מן הדגם הקודם (עלותו כ-280 דולר).

Nauticam NA NEX5N 3

המארז עשוי אלומיניום והוא כולל אפשרות הוספה של ידיות גומי ארגונומיות. ה-NA-NEX5N מאפשר שימוש עד לעומק של 100 מטרים ומשקלו קצת פחות מ-800 גרם. אחת הנקודות בהן Nauticam לא טיפלה הוא מסך המגע של ה-NEX-5N – כפי הנראה ישנו קושי מובנה ליצור מארז המאפשר שליטה באמצעות מגע במסך בתווך התת ימי.

Nauticam NA NEX5N 4

סרטון המציג את המארז הוותיק יותר (והדומה מאד לחדש) בפעולה:

[vimeo]https://vimeo.com/19864273[/vimeo]

מחירו של ה-Nauticam NA-NEX5N יעמוד על 1650 דולר בארה”ב והוא צפוי להיות זמין החל מה-15 לאוקטובר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *