ראשי חדשות אדובי: Photoshop Touch לטאבלטים

אדובי: Photoshop Touch לטאבלטים

0
0

חברת אדובי הכריזה מוקדם יותר היום על גרסת פוטושופ המיועדת לטאבלטים. הגרסה אשר צפויה להיות זמינה בקרוב לטאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד מאפשרת מגוון רחב של יכולות לצלמים ומעצבים ובהמשך תהיה זמינה גם למכשירי אייפד.

אנו מדברים כאן כבר למעלה מחצי שנה על ההבנה אליה הגיעה חברת אדובי כי השוק הגדול הבא מגיע ממכשירים בעלי מסך מגע ובעיקר טאבלטים. עד כה יצאה אדובי עם מספר אפליקציות בסיסיות למדי למכשירי iPad המאפשרים בין השאר להתממשק לכלי העריכה של תוכנת הפוטושופ. אלא שהיה ברור לגמרי כי אין זה אלא עניין של זמן עד שהחברה תכריז על תוכנה של ממש לטאבלטים אשר תנצל את כוחו של מסך המגע בכדי לבצע עבודות יצירתיות באמת בכל מקום. תהליך דומה אגב עוברת גם חברת אפל עצמה אשר צפויה כנראה להכריז על גרסה משלה לתוכנת ה-Aperture כפי שדיווחנו כאן בעבר.

בכדי לממש את הפוטנציאל האמיתי של הטאבלטים הייתה אדובי צריכה גם שירות נוסף – שמירת קבצים בענן. באופן כזה יוכלו משתמשים ליצור קבצים במחשב ולהמשיך לעבוד עליהם מכל מקום באמצעות הטאבלט ולהפך. על שירות כזה בדיוק הכריזה אדובי היום במקביל לאפליקציית ה-Photoshop Touch תחת השם Creative cloud. אגב אדובי כבר הכריזה על שירות ענן אחר בשם Adobe Carousel עליו דיווחנו כאן לפני מספר שבועות – יעבור עוד זמן בטרם ההבדלים המלאים בין שני השירותים יובררו.

ה-Photoshop Touch איננו תחליף לתוכנת הפוטושופ על המחשב (הוא גם מוגבל יחסית ומאפשר טיפול בתמונות עד גודל של 1600 על 1600 פיקסלים), אבל הוא מהווה כלי יצירתי המאפשר לבצע מגוון רחב מאד של פעולות בצורה נוחה מאד. לאפליקציה מספר יכולות מתקדמות למדי אשר כמה מהן ניתן לראות בסרטון השני אותו אנו מביאים היום (הראשון מציג את האפליקציה באופן כללי יותר והשני כולל הדגמה של ממש).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MIP280WOX_A[/youtube]

הדגמה של חלק מיכולות ה-Photoshop Touch

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=89hej8N1Me0[/youtube]

עלותה של האפליקציה תעמוד על כ-10 דולרים והיא תהיה זמינה כאמור בקרוב עבור טאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד ובהמשך גם עבור מכשירי iPad.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *