ראשי חדשות המצלמה הקטנה בעולם בעלת עדשות מתחלפות

המצלמה הקטנה בעולם בעלת עדשות מתחלפות

2
0

לא מדובר באחד הדגמים החדשים של ניקון, גם לא במצלמה חסרת מראה של סוני, פנסוניק או שום חברה מוכרת אחרת, הפעם אנו מדברים על משהו קטן באמת. ניתן להחזיקה בקלות על כרית כף היד והיא מצלמת תמונות וסרטונים על כרטיס זיכרון כמו אחיותיה הגדולות ותוכלו אפילו לרכוש אותה בלי לשבור את חשבון הבנק – כל זאת בהנחה כמובן שהחיישן המניאטורי ו-2 מגה פיקסל מספקים אתכם.

היא עולה 99 דולר וכנראה לא תחליף את מצלמת הרפלקס שלכם או המצלמה הקומפקטית ואפילו לא את המצלמה במכשיר הסלולארי, אבל אם אתם רוצים לחזור לימי המלחמה הקרה ולהעמיד פני מרגלים זה כנראה אחד האמצעים שתשקלו לרכוש.

הקטנה בעולם עם עדשות מתחלפות?

Micro camera 2

למצלמה אותה מכנים בחנות הניו יורקית הוותיקה Hammacher Schlemmer “הקטנה ביותר בעולם” (תואר מפוקפק משהו), אין שם או חברה מייצרת אבל יש מספר פרטים מזהים: מידותיה של המצלמה המדוברת פחות מאינצ’ בכל צד והיא עושה שימוש בחיישן המסוגלת לצלם תמונות סטילס ברזולוציה של 2 מגה פיקסל וסרטונים ברזולוציה של 640 על 480 פיקסלים (ב-30 פריימים לשנייה). הדבר העיקרי המבדיל אותה מצעצועים אחרים הוא האפשרות להחליף עדשות – ממש כמו במצלמות רפלקס ובמצלמות חסרות מראה.

לא עשו אותה באצבע

Micro camera 1

הבעיה היחידה – באתר של חברת Hammacher Schlemmer אין עדשות להחלפה. בעיה נוספת, הסוללה לא תספיק לכם לזמן רב (כ-30 דקות) וגם השליטה על המצלמה הזעירה נראית בעייתית מאד ללא מסך ועם כפתור צילום כה זעיר. מצד שני המצלמה יכול לצלם על כרטיס microSD (עד 32 ג’יגה בייט) או על הזיכרון המובנה – עד 2 ג’גיה בייט.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    ארז

    23/09/2011 ב 12:12 AM

  2. Avatar

    עידו גנוט

    23/09/2011 ב 6:10 AM

    האמת לא מפתיע – אני מניח שעם קצת חיפוש אפשר למצוא את זה בסין עצמה בעוד פחות.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *