ראשי חדשות Elinchrom מכריזה על אפליקציה לשליטה במבזקים

Elinchrom מכריזה על אפליקציה לשליטה במבזקים

1
0

החברה השוויצרית אלינכרום הכריזה לאחרונה על אפליקציה המאפשרת באמצעות מתאם מיוחד לשלוט באופן אלחוטי על מספר גדול של מבזקים (ומוצרים נוספים) באמצעות מכשירי אייפון, אייפוד ואייפד של אפל.

האפליקציות נכנסות לעוד ועוד תחומים בעולם הצילום. אדובי הבינה זאת, סמסונג מבינה זאת וכך גם לא מעט מפתחים עצמאיים וכעת נראה שגם בתחום התאורה והסטודיו ניתן לראות שינוי.

ה-EL-Skyport WiFi – מאפשר שליטה אלחוטית בתאורה

EL Skyport WiFi

Elinchrom הכריזה בראשית החודש על אפליקציה הפועלת במשותף עם המתאם החדש של החברה המכונה EL-Skyport WiFi ומתקשר מצד אחד עם מכשירים מבית אפל ומצד שני עם מגוון מוצרים של Elinchrom בניהם:

  • Style RX 300 / 600 / 1200.
  • Ranger Quadra RX (with built-in Tranceiver RX) ,Ranger RX / Ranger RX Speed ,Ranger RX Speed AS – Battery Power Packs.
  • Power Packs – Digital RX 1200 / 2400.

בשלב זה לא נתמכים דגמים נמוכים יותר של Elinchrom – אפשר לקוות שאלו יתווספו בעתיד (בהנחה שהדבר אפשרי כמובן מבחינה טכנית). עבור הדגמים שכן נתמכים מאפשרת האפליקציה החדשה מגוון רחב למדי של אפשרויות שליטה בניהן דברים בסיסיים כמו הדלקה וכיבוי, בדיקה, כניסה למצב המתנה, שינוי תדרים וכן שורה ארוכה של תכונות מתקדמות יותר – פירוט מלא ניתן למצוא באתר החברה.

תמונות מסך מתוך האפליקציה – מגוון אפשרויות שליטה

EL Skyport WiFi screen

מחברת ABS יבואנית חברת Elinchrom לישראל נמסר לנו כי מתאם ה-EL-Skyport WiFi צפוי לעלות בארץ 1100 ש”ח (פלוס מע”מ). האפליקציה אם תהיתם – בחינם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    שייקה

    06/02/2014 ב 1:53 PM

    וואו!!
    כזה דבר ביחד עם פלש נייד קוואדרה זה יכול להיות ה_דבר בצילומי חוץ!!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *