ראשי חדשות הכרזות מוצרים סמיאנג: עין דג חדשה למצלמות אולימפוס/פנסוניק

סמיאנג: עין דג חדשה למצלמות אולימפוס/פנסוניק

0
0

חברת סמיאנג הכריזה היום על ה-Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT – עדשת עין דג זעירה המיועדת למצלמות מיקרו 4/3 של פנסוניק ואולימפוס.

העדשה החדשה היא כפי הנראה גרסה שונה וממוזערת במיוחד של עדשת ה-8mm f/3.5 Aspherical IF MC Fish-eye הנוכחית של החברה. שתי העדשות ידניות (גם העדשה הקודמת הייתה אמורה להגיע בגרסה למצלמות בפורמט מיקרו 4/3), אלא שסמיאנג הצליחה לצמצם באופן משמעותי את גודלה של העדשה מ-75 מ”מ אורך לאורך מזערי של 48 מ”מ בלבד. גם המשקל קוצץ בכמחצית (197 גרם לעומת 400 גרם).

סמיאנג – עין דג זעירה

Samyang 7.5mm 13.5 UMC Fish eye MFT front sdie

מעבר לכך לשתי העדשות מבנה אופטי שונה (לעדשה הנוכחית 10 אלמנטים בעוד שלחדשה 9). לשתיהן צמצם דומה – f/3.5 אך מרחק הפוקוס בעדשה החדשה צומצם משמעותית – 9 ס”מ בלבד לעומת 30 ס”מ בדגם הקיים.

סמיאנג – עין דג בכסף ושחור

Samyang 7.5mm 13.5 UMC Fish eye MFT pair

מחיר רשמי טרם פורסם אך מקורות שונים העריכו את המחיר באירופה בכ-300 יורו. המפרט המלא של ה-Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT מופיע במערכת המפרטים של MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *