ראשי חדשות פנסוניק: בפיתוח – מצלמת תלת מימד קומפקטית

פנסוניק: בפיתוח – מצלמת תלת מימד קומפקטית

0
0

חברת פנסוניק הכריזה מוקדם יותר היום כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים של פיתוח מצלמה קומפקטית בעלת שתי עדשות זום אשר תהיה מסוגלת לצלם תמונות וסרטונים בתלת מימד. אבטיפוס של המצלמה יוצג לראשונה בתערוכת IFA אשר תיפתח בברלין בסוף השבוע.

ה-LUMIX 3D הוא שמה (אפשר הזמני) של מצלמת תלת מימד קומפקטית אותה מפתחת חברת פנסוניק. המצלמה תשלב זוג עדשות מיוצבות חדשות אשר פותחו על ידי פנסוניק בעלות זום 4X אופטי. יתרון מעניין נוסף של השימוש בזוג עדשות על פי פנסוניק הוא היכולת לצלם באמצעות עדשה אחת וידאו ובשנייה סטילס.

LUMIX 3D – קומפקטית תלת מימדית של פנסוניק – החשיפה בקרוב

Lumix 3D

 

הרעיון לשלב שתי עדשות במצלמה קומפקטית לצורך צילום סטילס ווידאו תלת מימדי איננו חדש. לחברת פוג’יפילם שתי מצלמות בטכנולוגיה דומה – האחרונה שבהן היא ה- FinePix REAL 3D W3 עימה שיחקנו בתערוכת פוטוקינה בשנה שעברה. לפנסוניק עצמה ישנה עדשת תלת מימד עבור ליין מצלמות ה-F/GH/GF שלה – ה-LUMIX G 12.5mm / F12.

אין בשלב זה פרטים נוספים אודות ה-LUMIX 3D אשר תוצג כאמור בתערוכת IFA בסוף השבוע, אך אנו מקווים להביא לכם פרטים חדשים בקרוב.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *