ראשי חדשות Steady Shot מייצב תמונה אישי

Steady Shot מייצב תמונה אישי

0
0

חצובה היא אמצעי ייצוב מצוין, אלא שהיא איננה מתאימה לכל מקום ולכל סוג צילום והיא עשויה להיות מגבילה מאד. חברת Cotton Carrier חשבה על פיתרון יצירתי למדי – מייצב תמונה מיוחד המתחבר לווסט צילום ומאפשר נשיאה וייצוב של מצלמות ועדשות מסוגים שונים ומתאים לצילום סטילס ווידאו רפלקסי כאחד.

אין מחסור במכתופים לצילום וידאו ווידאו רפלקסי מכל הסוגים (על רבים מהם כתבנו בעבר – כמו כאן למשל). אלא שיש משהו קצת שונה ב-Steady Shot של Cotton Carrier. החברה המתמחה בייצור מגוון אביזרים נלווים לתחום הצילום בדגש על ווסטים לצלמים ומנשאים מסוגים שונים כתחליף לרצועות למצלמה.

ה-Steady Shot בפעולה

Cotton Carrier STEADY SHOT camera

ההתקן האחרון עליו הכריזה החברה נועד לשמש בשילוב עם ווסט נשיאה שכזה והוא מאפשר לצלם להעמיד במרכז פלג גופו העליון מצלמה עם עדשה (כולל עדשות טלפוטו כבדות יחסית) ולקבל יציבות משופרת. ההתקן עשוי מאלומיניום ופלדת אלחלד והוא קל אך חזק ומתאים למגוון ראשי חצובות עם מנגנוני שחרור מהיר.

מתאים גם לוידאו רפלקסי

Cotton Carrier STEADY SHOT video

ההתקן עצמו – אלומיניום ופלדה

Cotton Carrier STEADY SHOT 1

ה-Steady Shot צפוי לעלות כ-200 דולר (ללא הווסט) והוא אמור להיות מתאים במיוחד לצלמי טבע בעלי עדשות טלפוטו בינוניות הנוהגים לנוע הרבה. לנו קשה להשתחרר מן המראה המוזר אבל אם אתם מוכנים להסתובב עם מצלמה מחוברת לחזה אתם מוזמנים לסור לאתר חברת Cotton Carrier ולמצוא פרטים נוספים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *