ראשי חדשות הכרזות מוצרים קינגסטון: קורא מדיה בפורמט USB 3

קינגסטון: קורא מדיה בפורמט USB 3

0
0

חברת קינגסטון הודיעה מוקדם יותר השבוע על קורא כרטיסים חדש בפורמט USB 3.0. מדובר בקורא הרביעי עליו אנו מדווחים התומך במהירות העברת נתונים גבוהה במיוחד אותה מאפשר תקן ה-USB החדש.

עוד ועוד קוראי כרטסי זיכרון מגיעים לשוק עם תמיכה בפורמט ה-SuperSpeed (שמו המסחרי של פורמט ה-USB 3.0). הפורמט החדש מהיר פי 10 (לפחות באופן רשמי) מפורמט ה-USB 2 הנפוץ. הקורא הראשון בתקן USB 3.0 היה ה-USB 3.0 Universal Memory Card Reader של חברת Delkin. מאז הספיקו גם חברת Lexar וחברת USRobotics להכריז על קוראים דומים (האחרון תומך אפילו בקריאה משני כרטיסי SD בו זמנית).

הקורא החדש של קינגסטון

Kingston USB

כמו רבים מן הקוראים האחרים אותם הזכרנו גם הקורא החדש של קינגסטון תומך במגוון רחב של פורמטים בניהם SD/SDHC/SDXC וכן בתקן ה-UHS-I החדש. הקורא תומך גם בכרטיסי CF (עד לתקן UDMA 6 אך לא בתקן UDMA 7 החדש יותר). מי שרוצה ללמוד יותר על נושא התקנים של כרטיסי זיכרון מוזמן לקרוא בעיון את הסקירה המקיפה שלנו בנושא –  כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם.

מחירו של הקורא החדש בבריטניה יעמוד על כ-18 פאונד (פרטים נוספים באתר החברה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *