ראשי חדשות אייפון עם עדשות מתחלפות

אייפון עם עדשות מתחלפות

1
0

בין אם נודה בכך או לא האייפון (כמו גם לא מעט מכשירים סלולאריים אחרים), הפך מזמן לאמצעי צילום של רבים מאיתנו לפחות כשאין מצלמה אמיתית בסביבה. מסיבה זו לא מפתיע שחברות שונות החלו לייצר עבורו אביזרים ותוספות. הפעם בפינת שדרג את המצלמפון שלך – עדשות חיצוניות לאייפון.

עדשות שונות לאייפון (photojojo)

Iphone lenses1

האם אתם באמת צריכים עדשת עין דג, מאקרו או עדשה רחבה לאייפון? לא בטוח. מצד שני גם את ה-case הסגול, המעמד עם הרדיו והמטען האוניברסאלי שרכשתם לו במיטב כספכם אתם לא ממש חייבים – אז מה, לאייפון חיים משלו ומה שהוא רוצה הוא בדרך כלל מקבל.

טלפוטו בסלולארי – האפלת פינות (photojojo)

Iphone zoom

את האמת הפשוטה הזו הבינו כנראה גם החברה הממולחים מן האתר photojojo אשר מציעים למכירה שלוש עדשות שונות המתאימות לא רק לאייפון אלא לטענתם לכל מכשיר סלולארי בעל מצלמה באמצעות טבעת מגנטית קטנה (ארבע כמותה מצורפות לחבילה). עדשת עין הדג אמורה לספק זוית של 180 מעלות ואפקט ייחודי (גם אם נדוש טיפה), העדשה הרחבה מספקת באופן מפתיע גם יכולות מאקרו והתוספת האחרונה – עדשת טלפוטו המכפילה את אורך המוקד של העדשה הקבועה פי 2 (על חשבון האפלת פינות כמובן).

עדשות שונות לא רק לאייפון (photojojo)

google lens

כל שלושת העדשות יעלו לכם 50 דולר ב-photojojo – שווה את המחיר – החליטו בעצמכם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    מיכל

    01/08/2011 ב 8:21 PM

    מדליק. נראה לי שאני בהחלט אשקול לרכוש לעצמי כזה בטיול הבא לחול. אם אני כבר פה יש לי שאלה – אם מישהו מהקוראים שמע על חברה שנקראת אייקום דיגיטל שמוכרת ביטוח לאייפון?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *