ראשי חדשות USRobotics – קורא כרטיסים כפול בתקן USB3

USRobotics – קורא כרטיסים כפול בתקן USB3

0
0

חברת USRobotics (המוכרת לוותיקים שבינינו בין השאר מתחום המודמים למחשבים) הכריזה על קורא כרטיסים בתקן USB3. מה שמעניין בקורא החדש ומבדיל אותו מקורא ה-USB3 של חברת Delkin עליו הכרזנו כאן לפני מספר שבועות הוא כי ביכולתו לקרוא במקביל משני כרטיסי SD.

USROBOTICS USB3 CARD READER TOP

ה-D7000 של ניקון פתחה עידן חדש מבחינת כרטיסי הזיכרון. היא מאפשרת שימוש מתקדם מאד בשני כרטיסי SD במקביל (אחד לסרטים ואחד לסטילס, אחד ל-RAW ואחד ל-JPEG, אחד כגיבוי לשני או לשימוש כשנגמר המקום בכרטיס הראשון). יכולות אלו הפכו את העבודה לפשוטה יותר אך את תהליך העברת התמונות למחשב עדיין יש צורך לעשות כרטיס אחד בכל פעם (אלא אם ברשותכם שני קוראי כרטיסים, וגם אז רוחב הפס של תקן ה-USB2 עשוי למנוע מכם העברה מהירה במקביל).

USROBOTICS USB3 CARD READER FORMATS

חברת USRobotics החליטה לפתור את הבעיה באמצעות מעבר לקורא בתקן USB3 (המהיר, על הנייר, פי 10 מ-USB2) המשלב במקום כניסה לכרטיס SD יחיד, שתי כניסות (וזאת בנוסף לכניסות עבור כרטיסי CF). בדומה לקוראים מתקדמים אחרים בשוק גם הקורא החדש תומך בתקן ה-UHS-I, UMDA 7 וכן בכרטיסים בפורמט SDXC (על כל אלו תוכלו לקרוא בהרחבה בכרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם).

המחיר – בחו”ל – כ-40 דולר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *