ראשי חדשות ניקון מציגה אבות טיפוס עתידיים בתערוכה בפריז

ניקון מציגה אבות טיפוס עתידיים בתערוכה בפריז

0
0

חברת ניקון הציגה בעבר אבות טיפוס של מצלמות ביפן אך כעת היא עושה זאת גם באירופה במסגרת תערוכה שהתקיימה בפריז לפני מספר ימים.

התערוכה התקיימה בין התאריכים 23-26 ליוני במוזיאון universcience (מוזיאון הטבע הגדול באירופה הממוקם בפריז). התערוכה תחת הכותרת hellodemain הציגה חידושים ופיתוחים עתידניים מתחומים שונים ובניהם גם מספר קונספטים מסקרנים מאד של חברת ניקון (ידידנו פיטר מן האתר nikonrumors היה אגב הראשון לפרסמם). להלן הפרטים:

בתמונה: מצלמה עתידינית של ניקון (כפי הנראה השם הוא Nikon F-D) – הכוללת מערכת ייצוב בשם AVR ומורכבת משלושה אלמנטים – מסך, עדשה (המתחילה מ-16 מ”מ – לא ניתן לראות מה אורך המוקד המקסימאלי מן התמונה) וידית:

Nikon Prototype 2

תמונה נוספת – מישהו מסוגל לקרוא את הכיתוב מימין למטה בצרפתית?

Nikon Prototype 3

מצלמה “פנוראמית” (השם כנראה Nikon Multi-Ball) – לא ברורות יכולותיה (תלת מימד?) וגם לא מה תפקידם של הכדורים ממתכת:

Nikon Prototype 1 sphere 2

תמונה נוספת – מסך גמיש במרכז?

Nikon Prototype 1 sphere 3
מצלמה בעלת מסך עצום (6 אינצ’) – אין שם או פרטים נוספים:

Nikon 6 inch display camera prototype

מצלמת “עין” (השם Nikon i-Ball) – אין פרטים נוספים:

Nikon i ball paris prototype

מי שזוכר את ה-Wonder Camera של חברת קנון אותה חשפנו בשנה שעברה יודע כי היצרניות הגדולות נוטות לפתח טכנולוגיות ואבות טיפוס שונים ומשונים. רובם המוחלט אינם רואים אור יום ומיעוטם מוצג לציבור הרחב. כמות המוצרים המגיעים בסופו של דבר לשוק הוא זעום אך לאבות הטיפוס העתידניים הללו חשיבות רבה ביצירת רעיונות, שיטות עבודה וטכנולוגיות עבור מוצרים עתידיים “סטנדרטיים” יותר אותם יבחרו החברות ליישם בשנים הבאות.

כל התמונות צולמו על ידי משתמש פליקר הנושא את הכינוי montie_j (תמונות נוספות מן התערוכה ניתן למצוא בקישור) – כפי שניתן לראות תנאי הצילום במוזיאון היו גרועים למדי – מי שמזדמן לפריז בתקופה הקרובה ושוקל להגיע למוזיאון מוזמן לנסות ולברר האם ישנה דרך לראות עדיין את התערוכה או את המוצגים של ניקון – אם ישנה דרך כזו אנו נשמח לפרסם תמונות איכותיות יותר של המוצגים (נשמח לקבל פניות בנושא).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *