ראשי חדשות Pretec שוברת שיא – SDXC/SDHC 433X Class 16

Pretec שוברת שיא – SDXC/SDHC 433X Class 16

0
0

יצרנית כרטיסי הזיכרון Pretec  הודיעה לאחרונה על דור חדש של כרטיסי SDXC ו-SDHC התומכים לראשונה ב-Class 16 ובמכפלת העברת נתונים של 433X. הכרטיסים החדשים בסדרה יגיעו בנפחים שבין 8-128 ג’יגבייט והם צפויים להגיע לשוק בזמן הקרוב.

עוד יום, עוד שיא במהירות כרטיסי זיכרון למצלמות. מי שעיין בכתבה המקיפה שפרסמנו בחודש אפריל תחת הכותרת כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם” מכיר את שתי השיטות לקביעת מהירות כרטיסי זיכרון – שיטת המכפלות ושיטת ה-Class. עד עתה הגיעו כרטיסי הזיכרון באופן רשמי עד ל-Class 10 אך כעת הכריזה יצרנית הזיכרון Pretec  על סדרת כרטיסים ראשונה התומכת ב-Class 16 כלומר בכרטיסים להם קצב העברת נתונים מינימאלי של 16 מגה בייט לשנייה.

Class חדש נולד

pretec sdxc

קצב ההעברה לפי שיטת המכפלות המציין את מהירות הקריאה המוצהרת של הכרטיס (בניגוד לזו המינימאלית על פי שיטת ה-Class) ועומד בסדרה החדשה על 65 מגה בייט לשנייה או 433X (ישנם כרטיסים מהירים יותר כמו זה של Delkin לדוגמא). כפי שאפשר לצפות הכרטיס תומך בתקן ה- UHS-1 החדש (תקן נוסף אודותיו פרטנו מידע במדריך ומציין רף עליון לקצב העברת הנתונים מן הכרטיס).

הכרטיס צפוי להגיע בשורה של נפחים הנעים בין 8 ועד 128 ג’יגבייט (הנפח הגדול ביותר יהיה זמין רק בסוף הרבעון השלישי של השנה) והמחירים יחלו מכ-30 דולר בארה”ב (לדגם ה-8GB).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *