ראשי חדשות Kickstarter Red Pop – נקודה אדומה על האייפון

Red Pop – נקודה אדומה על האייפון

6
0

אם בוחנים את הסקר הנוכחי שלנו ניכר שהמצלמה הסלולארית משמשת כמעט רק לצילום מזדמן (וגם זה בקושי) אבל החבר’ה מ-Beep Industries מאמינים כי ניתן להפוך גם את האייפון לכלי צילומי קצת יותר אפקטיבי (או לכל הפחות מהנה) אם רק נצמיד לו אמצעי עגינה בצורת “גריפ” הכולל כפתור צילום פיזי ממש כמו במצלמה.

חברת Beep Industries אחראית למגוון רעיונות מקוריים (וקצת הזויים) כמו למשל קלטת הכוללת USB מובנה או מעמד מקורי לאייפון/אייפד. בשנה האחרונה עובדים בחברה על ה-Red Pop – התקן דמוי גריפ קטן המתחבר לחלקו התחתון של האייפון 4. בעת החיבור הראשוני של ההתקן למכשיר תופיע אפשרות להורדת אפליקציה מן החנות של חברת אפל ובהמשך כל לחיצה על כפתור הצילום תפעיל את האפליקציה.

ה-Red Pop – הופכים את האייפון למצלמה

Red dot 2

בשלב זה ההתקן והאפליקציה עודם בשלבי תכנון ואלו המעוניינים לתמוך במוצר ולרכוש אותו יכולים לעשות זאת באמצעות האתר Kickstarter. החברה מצהירה כי בסביבות ספטמבר 2011 המוצר אמור להיות זמין לרכישה ישירה.

נקודה אדומה על ה…

Red dot 1

ה-Red Pop הוא התקן פשוט למדי אשר בשילוב תוכנה יעילה יוכל להפוך את חווית הצילום באייפון לנוחה יותר ולכזו הכוללת בין השאר שליחת תמונות פשוטה בלחיצת כפתור ישירות אל חשבון הפייסבוק/טוויטר או גלריות מקוונות שונות. אותנו מעסיקה יותר השאלה מתי המהפכה הזו תגיע לעולם הצילום “הקונבנציונאלי”.

למרות שישנן מצלמות קומפקטיות עם חיבור WIFI ומצלמות רפלקס אליהן ניתן לחבר משדרי WIFI, נראה כי בשלב זה המהפכה המקוונת דילגה לחלוטין על עולם הצילום. חברת ניקון חתמה אמנם עוד ב-2009 על הסכמים עם חברת WiLAN הקנדית העוסקת בפתרונות בתחום ה-WIFI אך מאז מעט מאד התקדם בתעשיית הצילום בהקשר זה. אנו גם ניסינו לברר במהלך תערוכת פוטוקינה 2010 מול שורה של יצרניות מובילות האם נזכה לראות בקרוב התקני 3G אלחוטיים במצלמות רפלקסיות (דבר אשר עשוי לסייע מאד לצלמים רבים בניהם צלמים עיתונות, אירועים וכו’ להעביר את תמונותיהם לרשת באופן מיידי מכל מקום ובכל מצב ללא תלות בקישור WIFI), תשובות ברורות לא קיבלנו ואנו ממשיכים לחכות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

6 תגובות

  1. Avatar

    ארז

    06/06/2011 ב 8:12 PM

    והכי מגניב שאתה מרגיש נוח איתו ומחזיק אותו כמו את ה-SLR בנונשלנטיות הטלפון יפול לך מהגריפ 🙂

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    06/06/2011 ב 8:15 PM

    אפשרי לגמרי. עדיין אני באופן אישי אתרגש הרבה יותר ברגע שישולב 3G במצלמה רפלקסית ולא יקחו סלולארי וינסו בכוח להפוך אותו למצלמה מתקדמת.

    השב

  3. Avatar

    מאור חזן

    07/06/2011 ב 12:28 AM

    בקרוב מאוד הפיצ’ר הזה יהיה אפשרי גם ב-iOS 5, שאמור לצאת בסתיו הקרוב.

    השב

  4. Avatar

    עידו גנוט

    07/06/2011 ב 2:00 AM

    אכן – הוכרז הלילה – רק ששם מדובר על כפתור קטן בצד ופה זה משהו קצת יותר משמעותי.

    השב

  5. Avatar

    Guyo

    17/08/2011 ב 3:46 PM

    בשלב זה ההתקן והאפליקציה עודם בשלבי תכנון ואלו המעוניינים לתמוך במוצר ולרכוש אותו יכולים לעשות זאת באמצעות האתר Kickstarter. החברה מצהירה כי בסביבות ספטמבר 2011 המוצר אמור להיות זמין לרכישה ישירה.

    https://thisispopa.com/

    היי אופיר. תודה על הפנייה. באופן הגיוני את הכתבה ראית אצלך ו… הזמנתי. אבל אז זה עוד לא היה בייצור והם הבטיחו חגיגית לחזור כשזה יהיה סדרתי. ההכרזה של היום היא על האפשרות לרכישה

    השב

  6. Avatar

    עידו גנוט

    17/08/2011 ב 4:02 PM

    מז”ט – אתה מוזמן לדווח לנו כיצד עובד ההתקן כשתקבל אותו.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *