ראשי חדשות הכרזות מוצרים פנטקס מכריזה על עדשת מאקרו 100 מ”מ עמידה לגשם

פנטקס מכריזה על עדשת מאקרו 100 מ”מ עמידה לגשם

0
0

חברת פנטקס הכריזה בסוף השבוע שעבר על גרסה חדשה לעדשת המאקרו 100 מ”מ (SMC PENTAX D FA 100MM F2.8 MACRO) של החברה אשר יצאה לשוק ב-2004. הגרסה החדשה מוסיפה מבנה משופר בעל עמידות למזג אויר קשה (Weather-Resistant או WR בקיצור).

בתשובה לפנייתנו ניאותו בחברת פנטקס לספק פרטים נוספים על השינויים בדגם החדש:

The most significant differences are that the new 100mm WR Macro does not have an aperture ring, the focusing scale is in a different location, and the focusing grip is much smaller. It also has curved aperture (iris) blades for a more pleasing bokeh. [We also added] Double, knurled metal manual-focus ring (instead of wide-rubber grip), depth-of-field scale on lens [and a] clean barrel design consistent with the DA 18-55mm WR and DA 50-200 WR lenses.

השינויים אם כן אינם ניכרים אולי במבט חטוף במפרט של העדשה החדשה אבל הם בהחלט בעלי משמעות ואמורים לאפשר השגת “בוקה” נעים יותר. טבעת הצמצם נעלמה ואילו טבעת הפיקוס החדשה עשויה מתכת מחורצת שאמורה להיות נוחה יותר לשימוש ועמידה יותר.

הפנטקס SMC PENTAX-D FA MACRO 100mmF2.8 WR החדשה תומכת גם בפורמט מלא וצפויה להגיע לחנויות בחו”ל בשבועות הקרובים ולהימכר סביב מחיר של 850 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *