ראשי חדשות PMA 2011 בוטלה – תאוחד עם תערוכת CES 2012

PMA 2011 בוטלה – תאוחד עם תערוכת CES 2012

0
0

עולם תערוכות הצילום עובר בשנים האחרונות תהפוכות. האינטרנט גרם לצמצום משמעותי בגודלן של התערוכות אשר היו במשך שנים נקודת המפגש העיקרית לצלמים והמקום והזמן בו הכריזו חברות הצילום על מוצרים חדשים. אלא שכעת מסתמן לראשונה מפנה אשר צפוי לחבר את תערוכת הצילום הגדולה בארה”ב אשר הייתה עד כה בסימן דעיכה עם תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם הצוברת בשנים האחרונות תאוצה.

תערוכת PMA (קיצור של ה-Photo Marketing Association) הייתה במשך שנים תערוכת הצילום והציוד הגדולה ביותר בארה”ב (שנייה רק לתערוכת פוטוקינה המתקיימת פעם בשנתיים בגרמניה) והתקיימה בכל שנה בחודשי פברואר בלאס ואגס. תערוכת PMA 2010 הייתה השיא של מספר שנות דעיכה. חברת קנון הודיעה כי לא תשתתף בתערוכה ובעקבותיה הגיעו חברות נוספות (בניהן גם לייקה). מארגני התערוכה הבינו כנראה לאן נושבת הרוח והחליטו להעביר את התערוכה קרוב יותר לסוף השנה (בין השאר בכדי להרחיקה מתערוכת CES המתקיימת בינואר). אלא שמהלך זה כנראה לא הספיק והמארגנים הרגישו צורך למתג את התערוכה מחדש, מאירוע המיועד בעיקר לספקי ציוד (כך הגדירו אותו משתתפים רבים בשנים האחרונות) לאירוע אמיתי עבור צלמים.

אמש נודע כי גם מהלך המיתוג מחדש תחת השם CliQ אינו מסוגל לגרום לתערוכה להמריא בכוחות עצמה ומארגניה החליטו כי במקום לנסות ולבדל עצמם ככל הניתן מתערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה CES הנערכת בכל שנה בינואר בלאס ואגס הם יחברו אליה והיא תתקיים במקביל (בין ה-10-13 לינואר 2012).

המהלך עשוי להרחיב מאד את הקהל אשר יגיע לפקוד את דוכני הצילום ויאפשר לחברות להשקיע בתערוכה אחת ולא בשתיים נפרדות (רבות מן החברות הגדולות מציגות בכל מקרה בתערוכת CES וגם אלו שלא, יבחרו כנראה לעשות זאת בשל הקהל העצום  והחשיפה הרבה של תערוכת CES).

CES – עכשיו גם תחום הצילום בפנים (צילום: עידו גנוט)

CES logo big

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *