ראשי חדשות Delkin מכריזה: קורא כרטיסים ראשון התומך ב-USB3

Delkin מכריזה: קורא כרטיסים ראשון התומך ב-USB3

0
0

שבוע בלבד לאחר שהשיקה את כרטיס ה-SD המהיר בעולם מכריזה חברת Delkin האמריקנית על קורא הכרטיסים המתיימר לספק את קצב העברת הנתונים המהיר בעולם – USB 3.0 Universal Memory Card Reader.

הקורא החדש תומך בכל התקנים האחרונים ומציג שורה של תכונות מתקדמות בניהן:

  • מהירות גבוהה במיוחד הודות לחיבור ה-USB3 (חברת Delkin מצהירה על 10,000 תמונות בפחות מדקה או 625Mb/s, בפועל מדובר במהירות המקסימאלית התיאורטית אשר תהיה מוגבלת בראש ובראשונה על ידי קצב ההעברה של כרטיסי הזיכרון אשר מוגבל כיום גם בכרטיסים המהירים ביותר לפחות מ-100Mb/s).
  • תמיכה אחורה הן ב-USB2 והן במערכות הפעלה וותיקות (חלונות ומק).
  • תמיכה במגוון רחב מאד של מדיות: CF Type I (UDMA), CF Type II (UDMA), SD (all classes), SDHC (all classes) SDXC (all classes), microSD, microSDHC, Memory Stick, Memory Stick Micro, MicroDrive, MMC, Memory Stick XC, Memory Stick DUO (HG), Memory Stick PRO (HG), Memory Stick PRO DUO (HG).

חברת Delkin לא טרחה לציין האם הקורא החדש תומך בתקן ה-UHS-I עבור פורמט ה-SD  או בתקן ה- CF6.0 עבור פורמט ה-CF. המגוון העצום של פורמטים ותקנים המתחלפים חדשות לבקרים יוצר בלבול רב בקרב הקוראים ואנו מקווים להביא בתקופה הקרובה כתבה אשר תסקור את התקנים, הסטנדרטים והסוגים השונים של כרטיסי זיכרון הרלוונטיים לתחום הצילום.

הקורא הכל יכול?

USB 3.0 Universal Memory Card Reader white

מחירו של הקורא החדש עומד על 40$ בארה”ב וניתן להזמינו מאתר החברה (ניתן להזמין לאירופה אך לא ברור האם גם לישראל).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *