ראשי חדשות הכרזות מוצרים HVL-F43AM – סוני מכריזה על פלאש ומוצרי עזר

HVL-F43AM – סוני מכריזה על פלאש ומוצרי עזר

0
0

סוני הכריזה מוקדם יותר השבוע על פלאש חדש עבור מצלמותיה מסדרת האלפא. הפלאש יהפוך להיות האמצעי בטווח הפלאשים של חברת סוני מבחינת עוצמתו. בנוסף הכריזה החברה על שלל עזרים בניהם נרתיק נשיאה למצלמה, Hood וידית חיצונית עבור מסך או מיקרופון למצלמות.

HVL F43AM front side

ה-HVL-F43AM הוא הפלאש הראשון שחברת סוני משחררת מאז שנת 2008. הוא מעט חזק יותר מקודמו (ה-HVL-F42AM) ומסוגל לספק GN של 43 מטרים (ב-ISO 100) וכולל מערכת אותה מכנה סוני Quick Shift Bounce אשר תפקידה לאפשר צילום והקפצת פלאש נוחה ומהירה מן התקרה גם בעת צילום אנכי וגם בעת צילום אופקי. מלבד זאת ה-HVL-F43AM עמיד לאבק ולחות (אם כי לא היינו מנסים אותו בגשם של ממש).

HVL F43AM back

ל-HVL-F43AM שליטת רדיו (Master) בפלאשים נוספים (עד 3 יחידות) והוא מסוגל לספק רמות משתנות של עוצמה (22 רמות שונות עד ל-1/128 מעוצמתו המקורית). לפלאש מסך נתונים אחורי וזמן הטענה מחדש (Recycling Time) קצר יחסית בן 2.9 שניות.

את המפרט המלא של ה-HVL-F43AM תוכלו למצוא במערכת המפרטים שלנו. הפלאש צפוי להיות זמין בחו”ל בקיץ ומחירו יעמוד על כ-350 דולרים.

בנוסף כאמור הכריזה סוני על מספר עזרים בניהם ה-VCT-55LH bracket – מעמד ייעוד התואם לכל מצלמות סוני כולל לליין ה-NEX ומצלמת הוידאו ההיברידית של החברה ומאפשר התקנה של מסך חיצוני (עליו כזכור הכריזה החברה לא מזמן) או מיקרופון. עוד הכרזות – תיק אף למצלמות (LCS-AMB) המתאים למצלמה בינונית ועדשת זום ו-Hood חדש עבור עדשת ה-DT 35mm F1.8 SAM וה-85mm F2.8 SAM של החברה.

sony VCT 55LH

Sony LCS AMB

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *