ראשי חדשות הכרזות מוצרים EX-G1 – קסיו דקה וקשוחה

EX-G1 – קסיו דקה וקשוחה

0
0

חברת קסיו הודיעה במהלך השבוע על מצלמת קומפקט מוקשחת ועמידה למים חדשה בשם Exliim EX-G1. לטענת קסיו המצלמה החדשה היא המצלמה המוקשחת הדקה בעולם (פחות מ-20 מ”מ) והיא מסוגלת לעמוד בנפילות מגובה של למעלה מ-2 מטרים ובצלילה עד עומק של 3 מטרים (למשך כשעה בכל פעם).

מעבר לכל אלו המפרט של ה-EX-G1 סטנדרטי למדי – 12.1 מגה פיקסל וזום אופטי 3X (העדשה איננה נשלפת מגוף המצלמה בכדי להגן עליה). הצמצם איטי למדי (f3.9-f5.4) והמצלמה מסוגלת לצלם וידאו ברזולוציה של עד 848×480 אבל לא ב-HD. גם המסך של המצלמה רחוק ממה שהפך כמעט סטנדרט כיום (2.5 אינצ’). מצד שני קסיו מכריזה כי המצלמה תהיה מסוגלת לפעול לא רק בתנאים של רטיבות אלא גם בקור של עד 10- מעלות צלסיוס, אם כי המצלמה איננה כוללת מנגנון ייצוב תמונה אשר היה עשוי לעזור למנוע את השפעת רעידות הידיים של הצלם בטמפרטורה כזו.

עבור צילום תת מימי כוללת המצלמה אופציה מיוחדת אשר אמורה לצמצם את השפעת האדום והירוק בכדי לקבל תמונה תת מימית ברורה יותר. עוד מעניין לציין שקסיו בחרה (כפי שאולימפוס וסמסונג עשו בחלק ממצלמותיהן) לעשות שימוש בכרטיס זיכרון מסוג MicroSD/MicroSDHC ולא בתקן ה-SD הפופולארי יותר. הדבר מאפשר ליצרנים חיסכון מסוים במקום בגוף המצלמה הדחוס גם כך אלא שכרטיסי ה-MicroSD/MicroSDHC הם כה זעירים עד שהשימוש בהם עשוי להיות לא נוח, בעיקר לבעלי ידיים גדולות.

ה-EX-G1 צפויה להיות זמינה בארה”ב החל מחודש דצמבר 2009 במחיר של כ-300 דולרים. את המפרט המלא של ה-EX-G1 ניתן למצוא במערכת המפרטים שלנו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *