ראשי חדשות הכרזות מוצרים קורא CF עבור iPad/iPad2

קורא CF עבור iPad/iPad2

0
0

מכשיר ה-iPad (והגרסה המשודרגת אשר הוכרזה על ידי אפל לאחרונה ה-iPad2) הפך להיות כלי נפוץ בקרב צלמים מקצועיים רבים אשר מציגים איתו את עבודותיהם עבור לקוחות בצורה מהירה ונוחה. אלא שעד כה היה צורך להעביר תמונות אל המכשיר באמצעות המחשב. כעת מגיע פתרון פשוט ונוח להעברה ישירה של תמונות מכרטיסי CF אל ה-iPad.

CF ipad reader 2

האתר M.I.C. Gadget (או Made in Chiana Gadget) פרסם לאחרונה סקירה קצרה של מוצר מעניין למדי. אחרי משדר ה-SD לאייפון/אייפוד הגיע תורו של קורא כרטיסי ה-CF. הקורא החדש נועד לאפשר לצלמים מקצועיים בעלי מצלמות התומכות בכרטיסי CF להעביר באופן ישיר ללא תיווך מחשב את התמונות ישירות אל ה-iPad.

CF ipad reader 3

הקורא עצמו תומך בכרטיסים מסוג UDMA וגם non-UDMA והוא כולל חיבור USB נוסף (אם כי הוא תומך באספקת חשמל של עד 20mA כך שהתקנים הצורכים כמות גדולה יותר של מתח לא יעבדו). מהירות העברת הנתונים המוצהרת של הקורא היא 133MB/s בפועל, אולי בשל מגבלות של ה-iPad/iPad2 או כרטיס הזיכרון עצמו, המהירות הייתה נמוכה משמעותית.

בבדיקה חיברו החברה מ-M.I.C. Gadget את ההתקן ל-IPad2 והשתמשו בכרטיס CF מהיר (30MB/s) של חברת סנדיסק אשר בעזרתו צולמו מספר תמונות וסרטונים באמצעות EOS 5D Mark II של קנון. התוצאות – התמונות הועברו ללא קושי והוצגו בצורה נוחה על המכשיר. הסרטונים, אף שניתן היה לראות בתחילה תצוגה מקדימה שלהם מן הכרטיס, יובאו ל-iPad2 אך היו בלתי ניתנים לצפייה בשל אי התמיכה של המכשיר בפורמט הוידאו של המצלמה (מומלץ לנסות לבדוק מראש האם ה-iPad תומך או לא בפורמט בו מצלמת המצלמה שברשותכם). בכל הקשור לקבצי RAW נאמר כי הקורא עבד אך לא ברור האם ה-iPad עצמו מאפשר הצגה של קבצים אלו או יאפשר בעתיד.

עלות הקורא כ-30 דולר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *