ראשי חדשות הכרזות מוצרים Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye עבור מיקרו 4/3

Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye עבור מיקרו 4/3

0
0

חברת סמיאנג הקוראנית הודיעה מוקדם יותר היום על פיתוח עדשה חדשה עבור פורמט המיקרו 4/3 (מצלמות אולימפוס/פנסוניק). עדשת עין הדג נמצאת כרגע בשלבי פיתוח ואבטיפוס שלה מוצג כרגע בתערוכת Focus on Imaging  הנערכת בימים אלו בברמינגהם שבאנגליה.

הרבה מידע אין בשלב זה על עדשת ה-Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye. ב-2009 הכריזה סמיאנג על ה-8mm f/3.5 Aspherical IF MC Fish-eye עבור מגוון רחב של מצלמות. הדגם החדש תוכנן במיוחד עבור פורמט המיקרו 4/3 והוא הראשון בסדרה של עדשות של החברה אשר תוכננו לפורמט זה וצפויות להיות קטנות וקלות יותר. גם עדשה זו כמו כל עדשות החברה עד כה צפויה להיות ידנית (מעט פחות עקרוני כאשר מדובר בעדשות רחבות ואולטרה-רחבות).

כידוע בתקופה האחרונה הצטרפו שורה של יצרניות לפורמט המיקרו 4/3 אשר פותח במקור במשותף על ידי פנסוניק ואולימפוס. בין השאר הודיעו כי יפתחו עדשות עבור הפורמט סיגמא, קרל זייס ובהודעה נפרדת גם חברת Schneider מגרמניה.

השוואה בין עדשת ה-8 מ”מ עין דג הקיימת לאב-הטיפוס החדש – שימו לב לגודל:

Samyang 75mm F35 UMC Fish eye MFT 8mm compare

העדשה מאחור:

Samyang 75mm F35 UMC Fish eye MFT backמבט מקדימה:

Samyang 75mm F35 UMC Fish eye MFT frontעל אולימפוס PEN:

Samyang 75mm F35 UMC Fish eye MFT Olympus Penולסיום – מבט מהצד:

Samyang 75mm F35 UMC Fish eye MFT side

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *