ראשי חדשות הכרזות מוצרים CES 2011: קסיו מציגה – TRYX מצלמת העתיד

CES 2011: קסיו מציגה – TRYX מצלמת העתיד

0
0

את פרס העיצוב המקורי עבור מצלמה בתערוכת CES 2011 העומדת להיסגר בקרוב בלאס וגאס צריכה כנראה לקבל חברת קסיו. החברה אשר הציגה בתערוכה חמישה דגמים חדשים חשפה גם את ה-TRYX – מצלמה קומפקטית חדשה בעל עיצוב עתידני במיוחד.

מבחינת המפרט ה-TRYX היא מצלמה קומפקטית עם מספר תכונות מתקדמות. היא עושה שימוש בחיישן 12.1 מגה פיקסל בטכנולוגיית CMOS בעל הארה אחורית (BSI) ומסוגלת לצלם וידאו ברזולוציה גבוהה מלאה (1080p). העדשה של ה-TRYX ייחודית למדי. מדובר בעדשה קבועה (ללא זום אופטי), מהירה (צמצם f/2.8) ורחבה במיוחד – 21 מ”מ (אקוויולנטי ב-35 מ”מ). ל-TRYX מסך מגע בן 3 אינצ’ ברזולוציה גבוהה (460k פיקסלים) ויכולת ראשונה מסוגה לזהות מחוות (תנועות של המשתמש לצורך צילום עצמי כשהמצלמה רחוקה מן המצולם).

TRYX open

ל-TRYX יכולת צילום סרטונים בהילוך איטי (יכולת הקיימת בדגמים שונים של מצלמות קסיו מזה זמן), פונקציית HDR מובנית (מצלמות רבות כיום משלבות תכונות דומות) אפשרות צילום תמונות פנוראמה (בדומה לזו אותה חנכה סוני בדגמי ה-NEX בשנה שעברה) ויכולת אותה מכנה קסיו High-Speed SR Zoom – יכולת זו היא למעשה זום דיגיטלי מתקדם המבוסס על צילום רצף תמונות שונות וחיבורן לתמונה גדולה אחת. בנוסף כוללת ה-TRYX אפשרות העלאה של תמונות באופן פשוט לרשתות חברתיות וגלריות מקוונות (פליקר, פייסבוק, ו-YouTube).

TRYX white twist

ה-TRYX צפויה להיות זמינה בארה”ב החל מחודש אפריל 2011. אנו מקווים לעדכן בקרוב לגבי הזמינות והמחיר בארץ (מפרט מלא של ה-TRYX יתווסף בהמשך).

בסרטון הקצרצר הבא מתערוכת CES 2011 ניתן לראות כמה צורות שימושיות בהן ניתן לנצל את המבנה הייחודי של ה-TRYX:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *