ראשי חדשות BETA Shell ישמור על העדשה שלך בכל מצב

BETA Shell ישמור על העדשה שלך בכל מצב

0
0

חברת Mogomoto Prototype מוושינגטון עוסקת בפיתוח מוצרים מתקדמים להגנה על ציוד בעיקר עבור ספורטאים ומטיילים. מאז שנת 2007 מייצרת החברה מספר סדרות של מוצרים אשר נועדו להגן על עדשות ומצלמות מפני נפילות, מכות וכפי שתראו מיד אפילו דריסה על ידי כלי רכב.

הרעיון העומד מאחורי betashell אותו פיתחה החברה פשוט למדי. גליל מיוחד עשוי חומר קשיח (ABS) ומכיל ספוג המאפשר להכניס כמעט כל עדשה באורך של עד 293 מ”מ (תלוי בדגם) ובקוטר של עד 87 מ”מ. מגוון העדשות התואמות משתנה מדגם לדגם (ישנם כרגע 9 דגמים באורכים וקטרים שונים אותם מציעה החברה) – חלק מן הדגמים מתאימים לעדשות פריים קצרות ואחרים מאפשרים לשאת גם עדשות זום/טלפוטו ארוכות יחסית. גם המחיר אינו יקר במיוחד (וודאי בהתחשב בעלות העדשות עליהן נועדו להגן) ונע בין 54-84 דולר בארה”ב.

ה-betashell עם עדשה:

betashell open

מעבר ל-betashell מייצרת Mogomoto Prototype מוצר נוסף לצלמים המכונה Alpinist Case (בשלושה גדלים שונים), הגדול מבניהם מתאים למצלמות קומפקטיות מתקדמות (דוגמת הפנסוניק LX3/5). לחברה אין בשלב זה מארז התואם למצלמות רפלקסיות (בעיה לרוכשים את ה-betashell עבור עדשות הרפלקס שלהם). המחירים מעט גבוהים יותר (בעיקר כאשר מדובר במוצרים עבור מצלמות קומפקטיות) – 58-119 דולר.

חתך רוחב של ה-betashell:

betashell inside

חברת Mogomoto Prototype טרחה והקליטה מספר סרטונים בהם מוצג ה-betashell בפעולה – אנשי החברה בחרו דווקא בביצה ולא בעדשה בכדי לדמות את יכולת ההגנה של המארז.

רכב דורס את ה-betashell:

ה-betashell במערבל:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *