ראשי חדשות פולרואיד עושה Comeback?

פולרואיד עושה Comeback?

0
0

אין זה סוד שחברת פולרואיד מעוניינת לשחזר את הצלחתה מימים עברו ובשנה האחרונה הצהירה מספר פעמים כי היא מתכננת חזרה מתוקשרת אל עולם הצילום. כעת נראה כי החברה מתכננת להשיק מוצר חדש בשבועות הקרובים.

אנו סיקרנו את ההיסטוריה של חברת פולרואיד מ-1948 בה הכריזה חברת פולארויד על מצלמת ה-Ploaroid model 95 – ועד דגם ה-300 אשר שוחרר מוקדם יותר השנה. בראשית 2010 גייסה פולרואיד את הזמרת הפופולארית ליידי גאגא אשר משמשת כמנהלת קו המוצרים החדש של החברה.

כמעט שנה עברה וגאגא ופולרואיד טרם עמדו בהבטחתם להשיק שורה של מוצרים משמעותיים אך כעת נראה כי בתערוכת CES אשר תתקיים בינואר 2011 סוף סוף נזכה ל-Comeback המובטח. ב”טיזר” אותו שיחררה פולרואיד מוקדם יותר היום נראית מצלמה המזכירה בעיצובה את הפולרואיד הקלאסית. שום פרטים לא נחשפו מעבר לכך בשלב זה.

ב-2008 החליטה פולרואיד להפסיק את ייצור מצלמות האינסטנט הקלאסיות ועברה לשווק דגמים חלופיים המדפיסים בטכנולוגיה שונה (ZINK) על ניירות/מדבקות קטנים בהרבה. אלא שהקהל המשיך לדרוש גם פיתרון הדומה יותר לפולרואיד הקלאסית. כעת נשאלת השאלה האם הדגם החדש אותו מתכננת החברה יהיה זהה לדגם הוותיק או שישלב טכנולוגיות חדשות כלשהן (חיישן/מסך דיגיטלי).

אנו נמשיך לעקוב – הפרטים הרשמיים יפורסמו ככל הנראה בתערוכה בראשית חודש ינואר.

תמונה אותה שיחררה חברת פולרואיד של מצלמת ה-GREY העתידית:

Polaroid grey 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *