ראשי חדשות Lensbaby – עכשיו גם תיק לעדשות

Lensbaby – עכשיו גם תיק לעדשות

0
0

יצרנית העדשות האמריקנית Lensbaby השיקה לאחרונה תיק עדשות מקורי המאפשר לצלמים להם מספר עדשות של חברת Lensbaby לשאת אותן בנוחות. התיק יכול להתאים כמובן גם לעדשות של חברות נוספות ויכול לשמש צלמים אשר אינם מעוניינים לשאת תיקים גדולים וכבדים אך מעוניינים בכל זאת להתנייד עם יותר מעדשה אחת.

Lensbaby System Bag

ה-Lensbaby System Bag מכיל מקום לארבע עדשות, כרטיסי זיכרון וציוד קטן נוסף וניתן לנשיאה על הכתף באמצעות רצועה או כשהוא מחובר לחגורה ומאפשר שליפה מהירה. התיק עצמו קטן למדי (אורכו: 26 ס”מ, רוחבו 10 ס”מ וגובהו 9 ס”מ) עובדה המצמצמת את סוגי העדשות המתאימות לנשיאה. חברת Lensbaby ייעדה אותו לעדשותיה ולפיכך איננה טורחת לציין אילו עדשות של חברות אחרות עשויות להתאים לתיק הזעיר. חיסרון נוסף קשור במפרידים. אף שהתכנון עצמו מעניין וחסכוני במקום (כפי שניתן לראות בסרטון) קשה שלא לתהות מדוע לא נעשה שימוש במפריד עבה יותר אשר ימנע נזק לעדשות. מצד שני ניתן לחבר מספר תיקים יחד דבר המאפשר נשיאה של כמות גדולה יותר של עדשות או לחילופין אפשרות להתאים את התיק לעדשה ארוכה השוכבת על צידה.

בסרטון הבא ניתן לראות הדגמה של התיק ושימושיו:


מחירו של התיק יעמוד בארה”ב על כ-40 דולרים – פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הרלוונטי באתר החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *