ראשי חדשות פוטוקינה 2010: ראיון עם חברת קסיו

פוטוקינה 2010: ראיון עם חברת קסיו

0
0

לא רק מצלמות רפלקסיות וציוד צילום מקצועי הוצגו השנה בתערוכת פוטוקינה, גם חברות הפונות לקהל הרחב הציגו בתערוכה ואחת מהן היא חברת קסיו היפנית המוכרת לרבים דווקא מתחום השעונים. במסגרת התערוכה הזדמן לנו לראיין את מנהל המכירות של חברת קסיו באירופה ולנסות לברר כיצד רואה החברה את תחום הצילום הקומפקטי.

אחת השאלות אשר חזרו כמעט בכל ראיון אותו קיימנו בתערוכות פוטוקינה נגע לעתידן של מצלמות הקומפקט. המצלמות הקטנות והדקות הללו מיוצרות ברחבי העולם בכמות הקרובה לפי 10 ממצלמות רפלקסיות (ב-2009 נמכרו ברחבי העולם מעל 90 מליון מצלמות בעלות עדשות קבועות לעומת כ-9 מליון מצלמות בעלות עדשות מתחלפות).

אף נציג חברה איתו שוחחנו לא מיהר להספיד את המצלמות הקומפקטיות וזאת למרות שתי מגמות מקבילות אשר מאיימות על היקף השוק של מצלמות אלו:

  • השיפור המתמשך במצלמות המשולבות במכשירים הסלולאריים (נושא בו עסקנו לא מעט לאחרונה).
  • הכניסה לשוק של המצלמות חסרות המראה (mirorless או EVIL).

שתי מגמות אלו מאיימות לנגוס מן הצד העליון והתחתון בשוק המצלמות הקומפקטיות. אנו שוחחנו בנושא זה ומספר נושאים נוספים עם Sigbert Laakmann – מנהל המכירות של חברת קסיו באירופה ותשובותיו בנושא לפניכם.

הצפייה מומלצת ברזולוציה גבוהה (720p):


ניתן לצפות בכל הסרטונים והראיונות אותם הקלטנו בתערוכת פוטוקינה 2010 בערוץ המיועד לכך באתר. בימים הקרובים צפוי פרסום ראיונות וסרטונים נוספים עם חברות שונות בניהן, פנסוניק, סיגמא, טמרון ומבחר הפתעות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *