ראשי חדשות פוטוקינה 2010 – Joby מציגה מוצרים חדשים

פוטוקינה 2010 – Joby מציגה מוצרים חדשים

1
0

בנוסף לעשרות הראיונות אותם קיים צוות MegaPixel בשפה האנגלית עם יצרניות צילום וחברות נוספות במהלך תערוכת פוטוקינה 2010 בוצעו גם מספר ראיונות עם יבואנים ישראליים אשר הציגו בעצמם חלק מן החידושים בביתני החברות.

חברת Joby מקליפורניה מייצרת מזה כארבע שנים חצובות מפרקיות למצלמות ואביזרי עזר נוספים. בתערוכת פוטוקינה 2010 הציגה החברה חצובה מינאטורית מתכווננת למצלמות קומפקטיות ומצלמות וידאו זעירות וכן שני ראשים חדשים לחצובות – הראשון מיועד למשקלים של עד 3 ק”ג והשני לחצובות עד למשקל של 5 ק”ג.

עוד הציגה החברה בתערוכה מספר מוצרי עזר על בסיס החצובות המפרקיות אשר אינם קשורים בהכרח לצילום (אך עשויים לסייע גם לצלמים בשטח). שניים מהם אשר הוצגו לנו בגרסת טרום ייצור כללו פנס LED “טקטי” על חצובה (אשר מאז התערוכה הוכרז רשמית) ומנורה (גם היא הוכרזה לאחרונה).

את הסרטון בתערוכה צילמנו עם ירון יופה, מנהל המכירות של חברת פוטו מהיר – יבואנית חברת Joby לישראל.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    שחר

    09/09/2012 ב 5:59 PM

    חבל שהדובר בסרטון לא יודע עברית.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *