ראשי חדשות הכרזות מוצרים RZ22 – ממיה מכריזה על מצלמת פורמט בינוני חדשה

RZ22 – ממיה מכריזה על מצלמת פורמט בינוני חדשה

0
0

יצרנית מצלמות הפורמט הבינוני ממיה הכריזה בסוף השבוע על מצלמת פורמט בינוני המכונה RZ22. הדגם החדש מהווה גרסה בת 22 מגה פיקסל למצלמת ה-RZ33 הקיימת של החברה ונועד להוזיל עוד יותר את הכניסה של צלמים מקצועיים לתחום הפורמט הבינוני.

ה-RZ22 היא חיבור בין גוף קיים של חברת ממיה המכונה RZ67 Pro-IID וגב קיים של החברה המכונה DM22 דגם דומה המכונה RZ33 הוכרז על ידי ממיה בחודש יוני השנה וכולל גב ברזולוציה גבוהה יותר בן 33 מגה פיקסל.

חברת ממיה היפנית אשר הוקמה בשנת 1940 ומעסיקה כמה מאות עובדים פועלת כיום בשיתוף הדוק עם שתי חברות פורמט בינוני נוספת – Phase One מדנמרק וחברת ליף הישראלית (השייכת כיום ל-Phase One). רק לאחרונה פרסמנו סיכום של סיור וראיון מקיף אותו ערכנו בחברת ליף הכולל בין השאר גם מידע נרחב בנושא הפורמט הבינוני.

את המפרט של ה-RZ22 ניתן למצוא באתר (נתונים מסוימים לא פורסמו לצערנו). מחירה של ה-RZ22 צפוי לעמוד (בארה”ב) על 11,500 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *