ראשי חדשות פוטוקינה 2010: ראיון עם חברת אולימפוס

פוטוקינה 2010: ראיון עם חברת אולימפוס

0
0

אחד הראיונות המקיפים ביותר אותם קיימנו בתערוכת פוטוקינה אשר נסתיימה לפני כחודש נערכו עם נציגי חברת אולימפוס. החברה אשר בנוסף לביתן מושקע במיוחד הציגה בתערוכה את מצלמת ה-E-5 החדשה פינתה כשעה לשוחח עימנו לקראת סיום התערוכה ואנו שמחים להביא את הדברים בפניכם.

במסגרת הראיון Dominic Papenheim  ו-Claudia Baehr מנהלים בכירים בחברת אולימפוס גרמניה, הסבירו אודות השינויים שהוכנסו ב-E-5 וענו על שאלות שונות בניהן האם חיישן המיקרו 4/3 מספיק בגודלו לצלמים מקצועיים, מהירות הפוקוס במצלמות החברה, העתיד של מצלמות קומפקטיות, מפת הדרכים לעדשות לשנה הבאה ועדשות תלת מימד, שוק המצלמות חסרות המראה בעולם ולסיום התייחסות גם לשוק המקומי ולעברית במצלמות אולימפוס.

למי שמעוניין בפירוט נרחב יותר בכל הקשור ל-E-5 מוזמן למצוא אותו בידיעה שפרסמנו עם הכרזת המצלמה באמצע חודש ספטמבר. סרטון נוסף אותו צילמנו בזמן התערוכה ועוסק במצלמה יועלה בזמן הקרוב.

הראיון מומלץ לצפייה ברזולוציה גבוהה (720p):


ניתן לצפות בכל הסרטונים והראיונות אותם הקלטנו בתערוכת פוטוקינה 2010 בערוץ המיועד לכך באתר. בימים הקרובים צפוי פרסום ראיונות וסרטונים נוספים עם חברות שונות בניהן סוני, פנסוניק, סיגמא, טמרון ומבחר הפתעות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *